Iran Newspaper

حادثهای در اتاق ام آر آی

-

گـــروه حـــوادث- معصومـــه مرادپـــور/ دو پســـر جـــوان که دختـــران را بهعنوان مســـافر سوار خودرویشان کرده و مورد آزار و اذیـــت قـــرار میدادنـــد پـــس از یک بـــار محاکمـــه، با حکم دیوان عالی کشور، برای تعیین مجازات ســـنگین تری پای میز محاکمه رفتند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رســـیدگی به این پرونده از بهمن ســـال گذشته و با شـــکایت چند دختر جوان در دســـتور کار پلیس قرار گرفـــت. قربانیان مدعی بودند در میدان آزادی ســـوار خودروی پراید مسافرکشی با شیشـــه دودی شدهاند و در بزرگراه آزادگان از ســـوی راننده و سرنشـــین دیگر خودرو مورد آزار قرار گرفتهاند. با دســـتگیری متهمـــان پرونده و تکمیـــل تحقیقات، دو متهم به نام «فریدون» و «ســـیامک» دو ماه قبل در دادگاه کیفری محاکمه شده و قضات هر یک از آنها را به 15 سال حبس محکوم کردند اما این حکم از ســـوی قضات دیوانعالی شکسته شد چون آنها خواستار مجازات ســـنگین تری بـــرای متهمان بودند. بـــه این ترتیب پرونده بار دیگر به شـــعبه هشـــتم فرســـتاده شـــد و دو پســـر جوان در برابر قضات شعبه به ریاســـت قاضی اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی مدعی شدند متنبه شده و تقاضای عفو و بخشش کردند. در پایان این جلسه قضات وارد شور شدند تا با توجه به مدارک موجود در پرونده حکم مناسبی برای آنها صادر کنند.

گـــروه حـــوادث/ وزنـــه دو کیلویی پای بیماری که در داخل دســـتگاه عکســـبردا­ری بیمارســـت­ان لقمان الدوله گیر کرده بود، در تالش سه ســـاعته آتشنشـــان­ان بدون هیچ خسارتی به تجهیزات بیمارستانی خارج شد.

حمید میرزاقلی، افســـر آماده منطقه پنج سازمان آتشنشـــان­ی تهران گفت: «ساعت 10:30 صبح دوم آذر مسئوالن بیمارســـت­ان لقمانالدول­ه در تماس با ســـامانه 125 از آتشنشـــان­ان درخواســـت کمک کردند. پس از حضور مأموران مشخص شد خدمه بیمارستان، مرد بیماری را که پایش شکســـته بود به قصد عکســـبردا­ری از پای وی به اتاق MRI منتقل کردند و بدون توجه به وزنه دو کیلویی که برای تعادل پای آســـیبدید­ه این بیمار اســـتفاده شـــده بود، او را روی تخت مخصوص دستگاه قرار دادند. این وزنه ناگهان با قدرت تمام به داخل تونل دســـتگاه MRI کشیده، منجر به از کار افتادن آن شده بود. نجاتگران آتشنشانی پس از ایمنسازی محل، با تکنیک کار با طناب و قرقرههای متعدد سرانجام موفق شدند وزنه دو کیلویی را بدون هیچ گونه خسارتی از درون دستگاه بیرون آورند.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran