Iran Newspaper

مثل قهرمانها از ما حمایت کنید

-

■ توسلی: تکرار قهرمانی در آسیا میسر است

فرزانــه توســلی، گلــر تیم ملــی فوتســال که در بــازی دوم تدارکاتی درخشش خیرهکنندها­ی داشت، در خصوص دیدار با ایتالیا میگوید: «ما هیچ شــناختی از ایتالیا نداشــتیم، آنها تیم خوب و قدرتمندی بودند که هم از لحاظ کار تیمی و هم از نظر تکنیکی همانند ســایر تیمهای اروپایی شــرایط خوبی داشــتند. از سوی دیگر تیم ما هم قدرتمند است و این نتیجه حاصــل قــدرت فوتســال ایــران بــود.» او میافزایــد: «قبل از حضور در بازیهای داخل سالن آسیا، تیم ملی کامالً دگرگون و شــهرزاد مظفر، ســرمربی تیم خیلی دیر به ما اضافه شــد. ما بازیهای تدارکاتی نداشــتیم و به این دلیل نتوانســتی­م در ترکمنســتا­ن به نتیجه دلخواه برسیم اما در حال حاضر تمام تمرکز ما موفقیت در جام ملتها و تکرار قهرمانی است.»

دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان بیان میکند: «به نظر میرســد که نگاه مســئوالن نســبت به فوتســال بانوان تغییر کرده چرا که بازیهای تدارکاتی خوبی برای تیم ملی در نظر

گرفته شــده. فدراســیون در نظر دارد با تیمهــای چین، ژاپن و تایلنــد بــازی کنیم که قطعاً با ایــن روش تکرار قهرمانی در مســابقات جام ملتها میســر خواهد شــد.» توسلی در مورد استقبال خوب هواداران و حضور چهرههای شناخته شده در ســالن برگزاری مسابقه میگوید: «این برای نخستین بارًبود که چنین اســتقبالی را در داخل کشــور میدیدیــم. قطعا اگر هواداران بانو بیش از این اجازه ورود داشــته باشند، استقبال بیشــتری از مســابقات میکنند و ما هم بیشتر لذت میبریم. خوشــبختان­ه خانمها در تمامی حوزهها پشــت هم هستند و این موضوع باعث دلگرمی ما است.»

گلــر تیــم ملی فوتســال بانــوان میافزاید: «خواســته ما از مسئوالن فدراســیون این است که نگاه ویژهای نسبت به این تیم داشــته باشــند، چرا کــه در صورت توجه بیشــتر میتوان شــاهد درخشــش دیگــری از تیم ملی باشــیم. جــام ملتها مســابقات مهــم پیش رو اســت و برگزاری چنیــن بازیهای دوستانهای نشان میدهد که مسئوالن فدراسیون به اهمیت ایــن موضوع کامالً آگاه هســتند. تیم ملــی در جام ملتهای 2015 بــر ســکوی نخســت ایســتاد و توقــع مــا ایــن اســت که همانند یک تیم قهرمان از ما حمایت شود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran