Iran Newspaper

گرشاسبي: نيروي انتظامي مشغول بررسي است

جزئیات آتشسوزي در مقابل باشگاه پرسپولیس

-

یکشــنبه شــب یــك یــا چنــد فــرد ناشــناس در مقابــل ســاختمان باشــگاه پرســپولیس اقدام به ایجاد آتشســوزي کردند امــا بهلطف اقدام بموقع نگهبان باشــگاه که دچار سوختگي شد، این اقدام منجر به آتشگرفتن ساختمان نشد.

روز گذشــته حمیدرضا گرشاسبي سرپرست پرســپولیس در توصیــف ایــن قضیــه گفــت: بهمحــض اینکــه از موضــوع بــا خبر شــدم، به باشــگاه رفتــم. فیلــم گرفتــه شــده از دوربیــن مداربســته نشــان ميدهد فردي که یك بطري در دست دارد آن را که حاوي مواد منفجره بود مقابــل درب اصلــي باشــگاه و در نقطهاي بین درب باشگاه و منزل همسایه به زمین انداخت و با کبریت آن را آتشزد و از شدت انفجار پا به فرار گذاشت. وي افزود: پلیس امنیت و نیروي انتظامي بر این موضوع ورود کردهاند و منتظر روشن شدن قضایا از جانب آنها هستیم.

گرشاســبي دربــاره گــزارش «ایســنا» کــه تصریح ميدارد در برخي شبکههاي اجتماعي مهاجمــان مزبــور «رياســتارت» معرفــي شــدهاند و گروهکــي ضــد انقــالب و خرابــکار هســتند، نیــز گفت: ایــن مســائل در حیطه کار و تخصص ما نیســت و شــاید ميخواســتن­د رد گم کنند. ماجرا مشــکوك اســت و فکر ميکنم شــاید مهاجــم قصد داشــته خــودروي مقابل باشــگاه و متعلق به همسایه را به آتش بکشد و بر اثر رسیدن ماشیني دیگر سراسیمه شده و گالن بنزین را همانجا رها کرده است و پساز آن نگهبان باشــگاه براي اطفــاي حریق اقدام کرده و متأســفانه آســیب دیده اســت که البته بهخیر گذشــت و حال نگهبان ما خوب اســت. در همین حال ســردار حســین رحیمي رئیس پلیــس پایتخــت نیــز در مصاحبــهاي گفــت: افــراد مهاجم قبــل از آمدن نگهبــان اقدام به فــرار کردهانــد وخوشــبختا­نه آتش مهار شــد و مأموران انتظامي نیز بسرعت در محل حضور یافتــه و اقــدام بــه تشــکیل پرونــده کردهانــد. ســردار رحیمي اضافه کرد: موضوع در دســت بررســي است و دستگیري فرد یا افراد متخلف در دستور کار فوري پلیس قرار دارد. ■ روایت باشگاه پرسپولیس

باشــگاه پرســپولیس درباره حملــه عدهای ناشناس به ســاختمان این باشگاه توضیحاتی ارائه کــرد. در توضیحات باشــگاه پرســپولیس آمده اســت: «جواد طرحانی، مأمور حراســت باشــگاه بــا توجه بــه اینکــه آتــش در مجاورت لولــه گاز و ســاختمان مســکونی کنــار باشــگاه برپا شــده بــود و به زیر خودروهای پارک شــده سرایت میکرد، با ازخودگذشتگ­ی به دل آتش زده و مخــزن حــاوی بنزیــن را از آتش خارج و بــه بیــرون میانــدازد. به این ترتیب گســترش آتش متوقف شــد، ولی مأمور حراست باشگاه از ناحیه هر دو پا دچار ســوختگی شــده اســت. ســوختگی در بعضــی نقــاط شــدید هــم بــود و همیــن امــر موجــب شــد تــا بالفاصلــه بــه بیمارســتا­ن ســوانح و ســوختگی منتقل شــود. خوشــبختان­ه وی از بیمارســتا­ن مرخص شــده و حــال عمومیاش خــوب و در منزل بســتری شده است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran