Iran Newspaper

واکنشها به گروه ایران در جام جهانی

-

همگروهــی تیم ملی فوتبال ایران در مســابقات جام جهانــی ۸10۲ روســیه بــا پرتغــال، اســپانیا و مراکش، موضوع جذابی اســت که بازتابهای زیادی داشــته و چهرههــای مختلــف فوتبال ایــران در رابطــه با آن به اظهار نظر پرداختهاند که بخشی از آن را میخوانید.

■ مســعود ســلطانیفر، وزیر ورزش و جوانان: همگروهی اســپانیا و پرتغال فرصــت بســیار خوبــی بــرای رویارویی فوتبــال ایــران و نمایش شایســته توان بهترین تیم آســیایی اســت. خوشــبختان­ه نخســتین بازی ما در مقابل مراکش اســت و امیدوارم با کســب نتیجهای مناســب بــه مصاف دو تیــم دیگر برویم. بهتریــن تدارکات و بازیهای دوســتانه را تا قبل از شــروع جام جهانی روســیه برای تیم ملی و دفاع از هویت و حیثیت فوتبال ملی در نظر خواهیم گرفت.

■ برانکو: گروه ایران ســخت نیســت ، وحشتناک است. ایران گزینه اول صعود از گــروه نیســت امــا من روی انگیزه و شــوق بچههــا برای مبارزه حســاب میکنم. بازیکنان ایران خیلی وقت است با هم هستند و معتقدم ایران حق خوشبینی را دارد. به نظر من ایران، کرواسی و صربستان هر سه در گروههای سختی افتادهاند.

■ خــداداد عزیــزی: باید از تیم ملــی حمایت کنیــم تا برای نخســتین بار از گروهمان صعود کنیم. بازی با مراکش شــاهکلید ما اســت و اگر بتوانیم در این مسابقه برنده شویم، شانس صعود داریم.

■ علــی پرویــن:بایــد 10-15 بازی خــوب و قوی انجــام دهیم تا بــا آمادگی کامل بتوانیمنتی­جهبگیریم،تیممانخوبو­مربیمانقوی­استاماامکا­ناتدچارمشک­ل است. یک نفر باید بزرگی کند و کیروش و فدراسیون را با هم آشتی دهد (باخنده).

■ علــی کریمــی: گروه خوبی اســت. بازی دوســتانه بــا تیم بــزرگ نداریم و حداقــل در جام جهانی این شــانس را داریم که با آنها بــازی کنیم. مهمترین مســأله داشــتن بازیهای تدارکاتی اســت تــا بتوانیم با وضعیــت ایدهآلتر به جــام جهانی برویــم. در فوتبــال هیچ چیز غیرممکن نیســت. صعود ســخت است ولی غیرممکن نیست.

■ سردار آزمون: «جوک بسازید، ولی ما خوشحالتان خواهیم کرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran