Iran Newspaper

سالم ايران

-

اعالم نتایج آزمون اســتخدامی آمــوزش و پرورش: مخاطب محترمی در پیامک ارســالی عنوان کردهاند کــه چرا آمــوزش و پــرورش به قولش عمــل نمیکند و نتیجــه مصاحبــه اســتخدامی را اعــام نمیکنــد. 03هزار جوان منتظر اعام نتایج این آزمون هستند.

افزایــش جریمههــا در کاهــش تصادفــات: هموطن محترمی در پیام ارسالی نوشته است که پلیس راهور میگوید افزایش جریمهها در کاهش تصادفات مؤثر نبوده و تصمیم داریم سال آینده جریمهها را افزایش دهیم. وقتی این مکانیــزم جواب نمیدهد، پس چرا دوباره میخواهند اشتباه قبلی را تکرار کنند. هموطن محترمی در پیامک ارســالی عنوان کرده اســت کــه برگشــت قیمتهای نانها بــه قیمتهای قبلی با دســتور ریاســت محترم جمهوری تصمیمی کاماً عادالنه و منطقی و قابل تقدیر بود، زیرا که در افزایش چند درصدی حقوقها در ابتدای سال این تغییر پیشبینی نشده بود و قطعاً اگر این گرانی رخ میداد، مردم متضرر میشدند ،اما انتظار ویژه است با عواملی که در پی این موضوع طمعکارانه و خودســرانه وزنهای نان را کم کردهاند بشدت برخورد شود.

مشکالتسپرد­هگذارانثام­ن: آقای رضایی از شاهرود نیز چنین بیان کردند که اینجانب از ســپردهگذا­ران مؤسسه ثامن هســتم. به رغم وعده و وعید مسئوالن درخصوص حل شــدن مشــکات ســپردهگذا­ران مؤسســات مالی، عمــاً اقدام مناســبی برای ما ســپردهگذا­ران صورت نگرفته اســت. به ما اینطور گفتهاند که میتوانید یک روز در میان مبلغ 200 هزار تومان از ســپرده خودتان را برداشــت کنیــد. ما پولمان را در این مؤسســه ســپردهگذا­ری کردیم به امیــد اینکه بتوانیم سرپناهی برای خود بخریم. االن خانه چند برابر افزایش قیمت پیدا کرده است و ما هنوز به اصل پول خود نرسیدهایم.

عدم تحقق در وعدههای اعالم شــده نیروی انتظامی: آقای محمد برکچی نیز چنیــن اظهــار کردند که یک مــاه و نیم قبل یکی از فرماندهــا­ن نیروی انتظامی در صدا و ســیمای جمهوری اســامی اعام کردند کــه از این پس دوربین هایی روی لبــاس مامــوران بــرای ثبــت برخورد ها و کنترل بیشــتر نصب می شــودکه هنوز مشــاهده نکردم و کســی تا به حال چنین چیزی را تأیید نکرده است. لذا از مسئولین محترم نیروی انتظامی انتظار میرود تا وعدههای خود انجام نگرفته به صورت رسمی تحقق آن را در رسانهها اعام نکنند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran