Iran Newspaper

نیم نگاه

-

مدیریــت طرح «بهتریــ ِن بهترینها» هــدف از اجرای طرح مذکــور را آموزش حرفه نســل آتی متخصصان رایانهای میداند که از آنها با عنوان هکرهای کالهسفید یاد میشود. این هکرها افرادی هستند که از این دورههای آموزشی فارغالتحصی­ل میشوند و مهارتهای امنیتی سایبری ویژهای دارند که میتوانند از کره جنوبی درمقابل انواع مختلف حمالت هکری محافظت کنند

ســاکنان کره جنوبی هــر روز در معرض تهدیدهای کره شــمالی قرار دارنــد که این تهدیدها میتواند ســایبری یاغیرســای­بری باشــد. کشــور کره جنوبی باالترین ضریب نفوذ اینترنت و گوشی هوشــمند در جهان را دارد و به همین علت میتواند در مقابل حمالت سایبری بسیار آسیبپذیر باشد. شاید به همین خاطر است که هکرهای کشور همسایه این روش را بهترین عامل ضربه زدن به آنها میدانند.

دانشــجویا­نی که از طــرح «بهتری ِن بهترینهــا» فارغ التحصیل میشــوند با هکرهای حرفهای و کارکشــتها­ی کهدرسیســت­مهای مرکزی آموزش کره شــمالی حضور دارند بــه رقابت میپردازند. «مارتین ویلیامز» ســردبیر روزنامــه ‪North Korea Tech‬ از طــرح جامــع «بهتری ِن بهترینها» بــه عنوان روشهایی یــاد میکند که برخی کشورها برایآموزش ورزشکاران خود و آمادهسازی آنها برای مسابقات جهانی المپیک استفاده میکنند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran