Iran Newspaper

اختالفپسرع­موها بوی خون می داد

-

گروه حوادث/ پسرجوان که درپی اختالفهای کاری، پسرعمویش را در یکی از محلههای جنوب تهران به قتل رسانده وگریخته بود، وقتی مخفیانه به خانه بازمیگشت نمیدانست مأموران پلیس درکمیناش نشستهاند.به گزارش خبرنگارجنا­یی «ایران» خبر درگیری مرگبار دو پسرعمو چندروز قبل به کالنتری ١6١ ابوذر اعالم شد. پس از بررسیهای مقدماتی و انتقال جسد به پزشکی قانونی، با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت.

کارآگاهان درتحقیقات پی بردند پسری به نام اسماعیل- 23 ساله- پس از مراجعه به خانه پسرعموی 24 سالهاش-علیرضا- ابتدا با او به مشاجره پرداخته و بعد هم علیرضا با برداشتن چاقوی آشپزخانه، وی را به قتل رسانده است.کارآگاهان در ادامه تحقیق پی بردند دو پسرعموبه عنوان کارگرخدمات­ی در یک شرکت بهعنوان کارگر مشغول به کار بودهاند. اما از دو هفته پیش درگیری بین آنها از محل کارشان شروع شده و طی این مدت چند بار با هم درگیری داشتهاند.در تحقیقات بعدی مشخص شد مقتول روز جنایت با پسرعمویش تماس تلفنی داشته و به او فحاشی کرده است.

مأموران که در جستوجوی متهم به قتل فراری بودند، محل سکونت او را تحت مراقبتهای نامحسوس پلیسی قرار دادند تا اینکه سرانجام علیرضا هنگام مراجعه مخفیانه به خانه اش، توسط مأموران دستگیرشد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهم با قرار بازداشت موقت و به دستور بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran