Iran Newspaper

یک ضربه قمه برای کشتن پسرجوان

-

گروه حوادث / در نزاع دسته جمعی جوانانی که در بوستان «گل مریم» نارمک به جان هم افتاده بودند یکی از پسران با ضربه قمه جان سپرد. به گزارش «ایران»، مأموران کالنتری 72١ نارمک ساعت یازده و نیم شب 3١ دی ازجدال خونین پنج پسر جوان دربوستان گل مریم باخبر شدند. در ادامه مشخص شد یکی از آنها به نام افشین با ضربه قمه از ناحیه پای چپ مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان، ساعت 7 صبح روزبعد به علت شدت جراحات وارده بر سفیدران پایش جان خود را از دست داده است.

همزمان با تشکیل پرونده قتل و انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس جنایی تهران برای شناسایی عامالن نزاع مرگبار با دستور بازپرس مرادی آغاز شد و جوانی به نام کامبیز به اتهام قتل افشین دستگیر شد.

متهم در بازجویی به قتل اعتراف کرد و گفت: من با دوستان افشین خصومت قبلی داشتم. حدود دو ماه پیش با آنها درگیر شده بودم. تا اینکه روز حادثه افشین همراه با دوستانش به پارک آمدند و فحاشی کردند؛ افشین هم با خودش قمهای داشت که هنگام درگیری ناگهان قمه از دستش روی زمین افتاد. من قمه را از زمین برداشتم و پس از آنکه ضربهای به پایش زدم فرارکردم.اما به هیچ عنوان قصد کشتن او را نداشتم.

متهم به قتل پس از این اعتراف با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran