Iran Newspaper

قــــرار خونین

-

گروه حوادث / دو پسر جوان که برای نزاعی مرگبار، درتماسهای مجازی با هم قرارمالقات حضوری گذاشته بودند سرانجام درمحل قرار حاضر شدند اما یکی از آنان به دست دیگری کشته شد.

به گزارش خبرنگارجنا­یی «ایران» ساعت سه و نیم بامداد روز پنجشنبه گذشته به بازپرس کشیک قتل تهران خبر رسید که پسر جوانی پس از نزاعی خونین مجروح شده و به بیمارستان شهدای 7 تیردرجنوب تهران انتقال یافته است.اما بر اثر خونریزی شدید جان سپرده است.

دقایقی بعد از اعالم این خبر، بازپرس و تیم جنایی در بیمارستان حاضر شدند. آنها ضمن تحقیق پی بردند قربانی ماجرا پسر بیست و دو سالهای است که درپی نزاع خونین در محله فالح با دو ضربه چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. تیم جنایی درادامه دریافت، ضارب یک کفاش بیست و سه ساله است که باردیابیها­ی تخصصی موفق به دستگیریاش شدند.متهم در بازجویی به قتل پسر جوان اعتراف کرد و گفت: مقتول را میشناختم. اما او مدام پشت سر من و خانوادهام حرف میزد. به همین خاطر با آگاهی از این موضوع با او چت کردم تا اینکه قرار شد همدیگر را ببینیم. اما من سر قرار نرفتم تا اینکه روز حادثه او و دوستانش به مقابل خانه ما آمدند که با هم درگیر شدیم اما قصد کشتن او را نداشتم. حتی بعد ازدرگیری فکر نمیکردم او مرده باشد.به همین خاطر زمانیکه دستگیر شدم فهمیدم جانش را از دست داده است.»متهم به قتل با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran