Iran Newspaper

نــزاع مرگبار پس ازتصادف شبانه

-

گروه حوادث / در جریان تصادف رانندگی، شب هنگام نزاعی خونین بین دو راننده و هوادارانشا­ن در شاهرود درگرفت که در این میان یکی از رانندگان کشته شد.

سرهنگ سیدمجتبی اشرفی- فرمانده انتظامی شاهروددرای­ن باره گفت: بامداد شنبه گزارش نزاع و چاقوکشی به مرکز فوریتهای پلیسی 110 شهرستان اعالم شد.پس ازحضورمأمو­ران گشت مشخص شد پسر جوانی بر اثر اصابت چند ضربه چاقو مجروح شده و با خونریزی شدید به بیمارستان انتقال یافته است. اما تالش چند ساعته تیم پزشکی بینتیجه ماند و قربانی ماجرا ساعاتی بعد جان باخت. ازسوی دیگرمأمورا­ن که سرگرم تحقیق دراین باره بودند با احضاربرخی شاهدان و بررسیهای تخصصی دریافتند، درگیری خونین پس ازیک تصادف رخ داده است. به گونهای که پس ازتصادف ونزاع خونین، سرنشینان چند خودرو دیگرکه از دوستان طرفین ماجرا بودند وارد معرکه شده وهمزمان با چاقوکشی، یکی ازآنها با ضربات چاقوازپا درآمد وبقیه گریختند.تنها سرنخ کشف این پرونده نیز یک دستگاه خودرو پراید بود که مأموران موفق به کشف مشخصات خودرو شده ودو سرنشین فراریاش را شناسایی کردند.فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی نفر سوم که با جعل هویت قصد فریب مأموران را داشت خبر داد و گفت: سرانجام سه عامل جنایت دستگیر شدند.

با کشف خودرو پراید که آثار خون روی آن دیده میشد، دستگیر شدگان ناچار لب به اعتراف گشودند. آنها گفتند پس از وقوع تصادف خسارتی در یک نقطه از شهر بین سرنشینان دو خودرو نزاعی رخ داد که درادامه به چاقوکشی و تعقیب و گریز خونین انجامید. دربازجوییه­ای تخصصی، یکی از آنان که جوانی 26 ساله است لب به اعتراف گشود وجزئیات قتل را تشریح کرد. هماکنون تحقیقات تخصصی از متهمان ادامه دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran