Iran Newspaper

مهران مدیری و یک فنجان قهوه دولت

-

نخســتین روزهــای پــس از زلزله کرمانشــاه کلیپی از انتقــادات جدی مهران مدیری به مسئوالن مربوطه در شــبکههای اجتماعی دســت بهدســت شــد. در ایامــی کــه برنامه «دورهمــی» روی آنتــن تلویزیــون نبــود بازنشــر کنایههای مجری این برنامه باعث شــد این برنامه در فضای مجازی در کانون توجــه قــرار بگیرد. همیــن توجــه کافی بود تــا مهــران مدیــری باالگوبــر­داری از ایــن توفیــق طعــم تند کنایــه را بیش از گذشــته چاشنی برنامه کند و در سری جدید برنامه «دورهمی» بهروشهــای مختلف مدیران و مســئوالن دولتی را مــورد انتقاد قرار دهد. برنامــه «دورهمــی» جمعــه 5۱ دیماه نیز بــا انتقــاد مهــران مدیری ایــن بار نــه فقط دولت یازدهم و دوازدهم بلکه به عملکرد دولتهای کشــور در دورههای هشــت ساله حضورشان همراه بود.

مجری این برنامه گفت: «اگر یک انسان هشــت ســال و هفــت مــاه و یــک روز فریــاد بزند، انــرژی به اندازه گرم کردن یک فنجان قهوه تولید خواهــد کرد. هر دولتی که در این ســالها روی کار آمده است در دو دوره چهار ســاله تنهــا یک فنجان قهــوه برای مــا تولید کرده است.» این برنامه همچنین به واسطه صحبتهــای میهمــان برنامــه ابوالفضــل پورعــرب مورد توجه رســانههای خبری قرار گرفت.

خبرآنالین با اشاره به این بخش از برنامه عنــوان کرده اســت که ایــن بازیگــر و مهران مدیــری از مدیــری نــام بردند کــه ۰9 درصد ســینماگرا­ن را در دوران حضــورش ممنــوع الفعالیــت کرده اســت. ابوالفضــل پورعرب در بخشی از گفتوگو درباره کمکاریاش در حــوزه بازیگری گفت: «در طــول دوران بازی خیلی اذیتم میکردند و برخی از روزنامهها هرچی دوســت داشــتند مینوشتند و دلگیر شدم».

پورعرب افزود: «ســر کاری بــودم با آقای فرح بخش در «بهشــت پنهان» که بعدش باید ســر صحنــه «چهــره» میرفتــم، آقای خاکبازان گفتند باید ایشان ممنوع الفعالیت شــود امــا نتوانســتن­د کــه ایــن کار را انجــام دهند.» مدیری در واکنش به پورعرب گفت آقــای خاکبازان از کســانی بود کــه ۰9 درصد سینماگرانر­اممنوعالفع­الیتکردند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran