Iran Newspaper

رئیس پلیس تهران : برنامه حذف طرح ترافیک، خام است

-

گروه حوادث /رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکهازنظر­پلیسطرحپیش­نهادیشهردا­ریتهران درباره حذف طرح ترافیک ازسال آینده خام است تأکید کرد: طرح فعلی معایبی دارد ،اما اگر قرار است که طرح جدیدی اجرا شود باید معایب گذشتهاش برطرف شود. همچنین باید جزئیات طرح توسط پلیس مورد بررسی قرار گیرد و مراحل تأیید طرح طی شود.

به گزارش «ایران» سردار حسین رحیمی صبح دیروز در حاشیه آیین معارفه جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: «این طرح هماکنون در حد پیشنهاد است و باید دستگاههای مختلف نظر خود را نسبت به آن مطرح کنند. همچنین باید ساز و کارهای مختلف پیشبینی شود جزئیات مربوطه نیز بخوبی مورد مطالعه قرارگیرد.»

وی افزود: «شهرداری تهران اعالم کرده این طرح در کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران تأثیرگذار است،اما بررسیهای مقدماتی ما این مسأله را تأیید نمیکند. بیتردید جزئیات این طرح توسط پلیس بررسی و نتیجه نهایی ازسوی پلیس راهور اعالم خواهد شد.» رحیمی درپایان خاطرنشان کرد: مدیریت ترافیک در تهران و همه کشور برعهده پلیس است و شهرداری باید بسترهای الزم را دراین باره فراهم کند. مسئوالن انتظامی نیز با استفاده از این بسترها باید ترافیک را بخوبی مدیریت کنند. بیتردید شورای ترافیک تهران میتواند این طرح را به تأیید برساند، اما باید ابعاد مختلف آن بررسی کارشناسانه شود.

گفتنی است سردار حمید هداوند ازسوی فرمانده ناجا بهعنوان جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran