Iran Newspaper

طاهری همچنان پاسخگو نیست!

از »90« جنجالی 2 هفته گذشت

-

به نظر میرسد که مدیرعامل پیشین پرسپولیس وعده خود مبنی بر ارائه توضیحات درخصوص اتفاقهای دوران مدیریتــش در ایــن باشــگاه را به فراموشــی ســپرده اســت! علیاکبر طاهری، 3 هفته پیش روی خط برنامه »90« آمد و توضیحاتــی را دربــاره محرومیــت پرســپولیس ارائه داد و قرار شد هفته بعد از آن، یعنی 2 هفته پیش به برنامه »90« بیاید و توضیحات کاملتر خود را مقابل عادل فردوسیپور و مــردم در میان بگــذارد اما باز هم این اتفــاق رخ نداد و با اینکه گزارشــگرا­ن برنامه »90« به باشــگاه پرسپولیس رفته بودند تا با طاهری صحبت کنند، موفق به این کار نشدند و او تنها حاضر شد بدون دوربین با آنها حرف بزند!

به گزارش «ایران»، طاهری شب همان روز دوباره روی خــط برنامــه »90« آمد و بیش از یک ســاعت گفتوگوی مفصــل و جنجالــی را بــا فردوســیپو­ر انجــام داد و پس از اینکــه با عادل به مشــکل خــورد و برنامه او را حاشیهســاز خوانــد، اعــالم کرد طی چنــد روز آینــده در محل باشــگاه پرســپولیس یــا یکــی از خبرگزاریها، پاســخگوی ســؤاالت خبرنــگارا­ن خواهــد بــود اما این قــول طاهری هــم پس از گذشت دو هفته عملی نشد تا به قول معروف، هزار وعده خوبان یکی وفا نکند!

اما با این حال، سؤالها درباره چگونگی قرارداد مهدی طارمی با ریزه اسپور و جدایی او و بازگشتش به پرسپولیس که منجر به محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقاالتی، جریمه ســنگین طارمی که منجر به باز شدن پای دولت به این پرونده شد، پولی که حسین هدایتی برای جذب آنتونی گولچ داد و تنها مقداری از آن به این بازیکن پرداخت شد، جزو گافهای دوران مدیریتی طاهری بود، همچنان بدون پاسخ باقی مانده است!

فرامــوش نکنیم که مهدی طارمی در انتقالی خبرســاز ایــن بــار راهی قطر شــد اما گویــا همچنان طاهــری عزمی بــرای پاســخگویی بــه ابهامــات و ســؤاالت رســانهها و هواداران ندارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran