Iran Newspaper

آقای نجفی مراقب گلدان اطلسی باشید!

- فریور خراباتی

صحبتهــای جنــاب آقــای نجفی شــهردار تهــران را کــه میخواندم با خودم گفتــم: «اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرد باش!»

یعنــی شــرایط نشــان میدهــد کــه اوضــاع در شــهرداری تهــران هــم قــاراش میــش اســت و بعید نیســت همیــن روزها شــهردار تهران با لبــاس زورو یا اســپایدرم­ن از ساختمان خیابان بهشت خارج شود و دیگر برنگردد.

از آنجایی که در گذشــته دست ما به کم نمیرفته، طبــق صحبتهــای آقــای نجفــی ۳1 هــزار نفــر در فاصلــه ســه ماه مانــده به انتخابات به پرســنل شهرداری اضافه شدند که این نشان میدهد که استادان آش را با چند وجب روغن قبل از پایان دوران ریاستشان بار گذاشته بودند.

فقط سؤالی که به ذهن انسان خطور میکند(خطور کردن کار بدی نیست!) این اســت که شــما که میتوانید در عرض ســه ماه حدود سیزده هزار نفر را که از قضا ســابقه یک روز کار مرتبط با حوزه شــهرداری ندارند را اســتخدام کنید، چرا ظرف... که نه! ِ تشــتاین همه ســال مدیریتتان مشکل بیکاری را قلفتی حل نکردید؟! اصاً چرا ســاختمان شــهرداری تهران را از خیابان بهشــت، به استادیوم آزادی منتقل نکردید تا بتوانید صد هزار نفر را طوری استخدام کنید که همه جا شوند و یکصدا شما را تشویق کنند؟!

آقای نجفی وضعیت شــهرداری تهران این اختیار و قدرت عمل را به شما میدهد که نهایتاً «مراقب گلدان اطلســی باشــید!» یا «گلدانها را آب داده و سام همسایه را جواب دهید» و از دور به افق خیره شوید.

خصوصــاً و خاصــه آنجایی که گفتهاید: «ســرانه فرهنگــی و اجتماعی ویژه بانــوان چهــار صــدم مترمربــع اســت و ایــن ســرانه در بخشــی از مناطق صفر اســت» یعنی حتی ۶9 صدم در اختیار یک گروه دیگر اســت و چهار درصد در اختیار بانوان اســت که خود بانوان هم راضی به این دســت و دلبازی مدیران سابق نبودهاند که احتماالً در برخی از مناطق با اصرار خود بانوان و با بیمیلی مدیران وقت، این میزان به صفر مطلق رسیده است.

خاصه خوشــحال باشــید که جزو مردم عادی هســتید یا حداقل شــهردار تهران نیستید که حداقل گستره عملکردتان از برداشتن یک موز بیشتر است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran