Iran Newspaper

کشف جسد کارمند بانک درجادهروست­ایی

-

گروه حوادث/

کشف پیکر یک کارمند بانک در اطراف روستای چهارباغ شهرگرگان، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان را با یک پرونده مرموز روبهرو کرد.بهگزارش خبرنگارحوا­دث «ایران» چند کشاورز، صبح یکشنبه 15 بهمن، هنگامی که راهی منطقه «چشمه رباط»بودند با پیکرمردی روبهروشدند که بیحرکت روی زمین افتاده بود. آنها که با دیدن جسد شوکه شده بودند بسرعت مأموران نیروی انتظامی را در جریان قرار دادند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران پلیس خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق و بررسی در این باره را آغاز کردند. در ادامه آنها مدارکی از داخل لباسهای قربانی بهدست آوردند که نشان میداد وی از کارمندان یک بانک در گرگان است و از شب گذشته ناپدید شده است.

مأموران بعد از اعزام به محل مورد نظر، جسد را بدون ضرب و شتم و خفگی یافتند و برای کشف علت این حادثه، دستورانتقا­ل پیکراین مرد به پزشکی قانونی صادرشد تا علت و زمان دقیق مرگ روشن شود.

طرح چند فرضیه

در همین حال فرضیات متفاوتی در این باره مطرح شده است که پلیس جنایی گرگان، تحقیقات خود را روی این فرضیات متمرکز کرده است.در یکی از این فرضیهها، پلیس احتمال میدهد مرد جوان بنا به هر دلیل دچار سکته قلبی شده و نیمه شب بعد از بیرون آمدن از خانه، جان خود را از دست داده است. احتمال دیگر مرگ بر اثر شوک ناشی از فعل و انفعاالت شیمیایی ناگهانی در بدن قربانی حادثه است.فرضیه سوم، کشته شدن وی درمحلی دیگر و انتقال جسد به این منطقه است. بنا بر اعالم پلیس پرداختن به این فرضیات به زمان بعد از اعالم نظر پزشکی قانونی موکول شده است.در همین حال سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان با رد همه شایعات در این باره گفت: علت مرگ این فرد، از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است.وی تأکید کرد: جنایی بودن این پرونده هنوز برای ما محرز نشده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran