Iran Newspaper

گزیده صحبتهای جباری در برنامه »90«

-

هافبک بازیســاز و محبوب آبیها که با بــی مهری از این تیم کنارگذاشته­شد،دوشنبهشبمی­همانحضوریب­رنامه«09» بود و در گفتوگو با فردوســیپو­ر، به سؤاالت مختلفی پاسخ داد. گالیههای «هشت شاکی» از نابسامانی استقالل و فوتبال ایران خواندنی است که به شرح زیر است.

در ابتدای فصل هیچ بحثی سر قرارداد نداشتم. منصوریان با من تماس گرفت و گفتبهاستقا­للبیا میدانستم طرفداران زیادی دارم و میخواستم دوباره فضای پرتماشاگر را تجربه کنم مثلهمهبازی­کنانبرایتس­تهایپزشکیب­هایفمارکرف­تموجوابمثب­تگرفتم، دکتر نوروزی هم اجازه بازی داد

برخــالف تصور عموم، بیشــتر از همه بدنســازی کردم. فشــار تمرینــات من از اکثر بازیکنان بیشــتر بود و اختصاصی تمرین میکردم. مشکل استقالل، عدم بدنسازی خوب در اردوی ارمنستان بود

پندار توفیقی به من پیامک داد و گفت ســر تمرین نیایید. تا امروز هم هیچ دلیل قانعکنندها­ی برای عدم حضور ما در تمرین اعالم نشده.

گفتند ســید مهدی رحمتی نباشــد تا خودشــان چند بازی بیشــتر مربیگری کنند. منصوریانگف­ترحمتینباش­د،افتخاریهمگ­فتمجتبیجبا­ریهمنباشد.

اعــالم نکــردن دلیــل محرومیت مــن، یک فاجعــه برای فوتبال ماســت؛ هــر روز یک حرفی زدند، مگر این باشگاه مشاور حقوقی ندارد؟

امکانات ســادهای مثل یخســاز را در یک جلســه خواســتیم، وقتی ماســاژور، یخی برای من آورد که قهوهای بود، پرسیدم چرا؟ گفت چون یخ را با آجر میشکنیم!

اســتقالل بایــد هــم از مــن شــاکی باشــد! در تمریــن، پشــت ماشــین لبــاس عوضمیکردیم­وبدوندوشگر­فتنبهمنزلم­یرفتیم؛بهافتخاریگ­فتمچرازمین تمریننداری­م؟منازجوانان­تیمخجالتمی­کشم

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran