Iran Newspaper

علی کریمی ممنوعالتهد­یگ شد!

- فریور خراباتی

علی کریمی متأســفانه و در کمال شــگفتی و تعجب از مســئوالن فدراســیون فوتبال انتقاد کرده است که خب کار درســتی نیست، مدیران فدراسیون فوتبال این همه برای فوتبال ما زحمت میکشند باید از آنها انتقاد کنیم، پس خاک کتشــان را چه کســی بتکاند؟! شــما ببینید چقدر عقال و فضالی فدراسیون فوتبال تالش کردند تا ما بازیهایمان را با تیمهای عربســتانی در یک کشــور بیطــرف انجام دهیم، حتــی قطر هم انتخاب نشــد و بعد از دو سال همچنان قرار است در عمان با تیمهای عربســتانی بــازی کنیــم و اگــر دانشــمندا­ن فدراســیون فوتبال همچنان به تالشهای شــبانهروز­ی خود ادامه دهند، امیدداریم که سال دیگر همین جمع، در غنا یا بورکینافاس­و کنار هم جمع شوند.

علــی کریمــی واقعــاً از چــه چیــزی انتقــاد میکند؟! وقتــی ما هفتــه پیش بابرزیل و دیروز با تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی دوســتانه انجام دادیم و برزیل را هفت بر صفر و ایتالیا را سه بر صفر با گلهای آقایان تاج و کفاشیان شکست دادیم(میگــن تاج هتریک کرده و بوفون هم دربــهدر بعد بازی دنبال پیراهن کفاشیان بوده!)

آقــای علی کریمی شــما مــدرک B مربیگری آســیا داریــد، این را تــا قبل از مصاحبهها و انتقادهایت­ان نمیدانستیم، االن که انتقاد میکنید یادمان آمد کــه مدرک عالــی ندارید و اصــالً حاال که اینطور شــد بــزودی ممنوعالخوا­ب، ممنوعالتهد­یــگ و ممنوعالســ­یبزمینی ســرخ کــرده میشــوید تــا بدانیــد همینطــور بیحســاب و کتــاب کــه نیســت. با مــدرک مربیگــری B آســیا فکر کردهایــد که همینطور میتوانید راســت راســت راه بروید؟! ته تهش به شــما یــک لیــوان آب کرفس یا یک کاســه خــورش بامیــه بدهند.اصالً هــم اهمیتی نــدارد کــه کاپیتــان تیــم ملــی بودهاید چــون اهالی فدراســیون دســته جمعی کاپیتان تیم ملی آرژانتین هستند، اصالً اهمیتی ندارد که بهترین بازیکن آسیا شــدهاید چون دبیرکل فدراســیون ما هشــت بار بهترین بازیکن فوتبال جهان شده و الگوی مسی است. ابداً اهمیتی ندارد که در بایرن مونیخ بازی کردهاید چون رئیس دوستداشــت­نی و تو دل بروی فدراسیون ما سالهاست گلزن اول رئال مادرید اســت و فقط برای اینکه ریا نشــود به سبک پوریای ولی سپردهاند کــه ایشــان را کریســتیان­و رونالــدو صدا بزننــد و در مســابقات کله یــک بازیکن پرتغالی گمنام را با فوتوشاپ روی بدن ایشان بگذارند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran