Iran Newspaper

کشف جسد دخترگمشده یک پرستار

-

دهها نفر از پرستاران یکی ازبیمارستا­نهای بزرگ فرانسه، در اقدامی انساندوستا­نه، درمجموع حدود سه سال از مرخصی هایشان را به همکارشان هدیه کردند.

همکاران مادر مایلیس دو آراخو، دختری که تازه جسدش پیدا شده، سعی کردند با این کارشرایطی فراهم کنند تا او بتواند با خیال راحت تر به جستوجوی فرزندش بپردازد.

«جنیفر دو آراخو» که پرستارشب بیمارستان بزرگ شهر «پونتهلیه» است از تابستان امسال که دختر ۹ سالهاش «مایلیس» در یک عروسی گم شد، سر کار نرفت وهمپای مأموران به جستوجو برای یافتن دخترش پرداخت. با توجه بهشرایط روحی این زن، اتحادیه کارگری بیمارستانه­ای شهردرفراخو­انی ازهمکارانش­ان خواستند درحمایت ازاین پرستاردلشک­سته او را یاری کنند تا سرنوشت دخترگمشدها­ش روشن شود. بدینترتیب پس ازهماهنگیه­ای به عمل آمده، دهها تن از همکاران این پرستار، از مرخصی هایشان به وی هدیه دادند تا او با نگرانی کمتری به جستوجوی فرزندش بپردازد.

لیدی لفور، نماینده این اتحادیه کارگری، به تلویزیون فرانسه گفت: «این ابراز همبستگی برای ما غافلگیرکنن­ده نبود. همه ما از آنچه در تابستان اتفاق افتاد [گمشدن مایلیس] لطمه خوردیم، پس ایــــــــ­ـن کوچک ترین کار در راستای همدلی با همکارمان بود.»سرانجام چند روزقبل جسد «مایلیس» کوچولو پیدا شد ومأموران با ردیابیهای تخصصی مردی بـــــه نام «نوردال لندی» -۴۳ ساله- که ازنیروهای سابق ارتش فرانسه بود را به اتهام قتل دختربچه شناسایی ودستگیرکرد­ند.امااومدعیش­دقتلدختربچ­ه اتفاقی رخ داده و به هیچ عنوان عمدی نبوده است. اما جزئیات حادثه را تاکنون فاش نکرده است.آنها هردو میهمان یک عروسی در شهر «پونت دو بووزین»، در جنوبشرقی فرانسه در دامنههای رشتهکوه آلپ بودند. درحال حاضر بازجوییهای فنی ازعامل قتل ادامه دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran