Iran Newspaper

با یک کلیک با خواص میوهها آشنا شوید

- ماهرخ چنگیز

اگر از جمله افرادی هستید که بهدلیل مشغلهکاریچ­ندانوقتیبر­ایتغذیه خود نمیگذارید و در هر ساعتی از روز که شده باشـــد تنها خوراکی برای سیر کردن شـــکم خود پیدا مـــی کنید باید بگوییـــم که وقتش رســـیده بـــرای باال بردن کارایی و حفظ سامت خود یک برنامهریزی مناسب برای تغذیه خود داشته باشید. در ادامه برنامهای که به سامتی شـــما کمک میکند، معرفی میکنیم.گنجاندن میوه در وعدههای غذایی یکـــی از الزامات برای داشـــتن بدنـــی ســـالم و ذهنـــی فعال اســـت. استفاده مداوم از میوهها در فصلهای مختلف باعث ایمنـــی و تقویت بدن میشـــود. بـــرای اطاعـــات از خواص میوههای مختلف میتوانید از برنامه «خـــواص میوههـــا» کمـــک بگیریـــد. این برنامـــه کم حجـــم از بخشهای مختلفـــی تشـــکیل شـــده اســـت. از بخشهای اصلی این برنامه قسمت «معرفی میوه» اســـت. با انتخاب هر کدام از میوهها شما به صفحهای که به توضیح جزئیات در خصوص آن میوه میپردازد راهنمایی خواهید شد. این بخش همچنین شامل امکاناتی چون جستوجو، اشـــتراکگ­ذاری، برگزیده و تنظیمات شـــخصی ســـاز اســـت. در تنظیمات برنامه، امکان فعالســـاز­ی روشن ماندن صفحه وجود دارد با این امـــکان تا مادامی که برنامه باز اســـت صفحه قفل نمیشود. امکان انتخاب نوع و انواع قلم هـــم از دیگر امکانات این برنامه برای شخصیسازی است. ارائـــه اطاعات درمـــان به کمک میوه هـــم از دیگـــر بخشهای جالـــب این برنامه اســـت. با کمـــک اطاعاتی که در این بخش قرار دارد شـــما خواهید دانســـت که یک میوه برای درمان چه بیماری مفید اســـت. در همین زمینه دقیقاً اپلیکیشـــ­نی با همین نام یعنی «خواص میوهها» وجود دارد که کمی بـــا جزئیـــات و اطاعات بیشـــتری به بررسی میوهها و خواص آنها پرداخته اســـت. انـــواع میوههـــا در ایـــن برنامه بـــه 5 دســـتهبند­ی مختلف تقســـیم شـــدهاند که با لمس گزینـــه پکهای میوهها میتوانید به این دستهبندیها دسترسی داشته باشید. در این برنامه

 ??  ?? هم بـــا انتخاب هر میـــوه میتوانید در خصوص جزئیات خوراکی و سامتی آن باخبر شوید. هر دو برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.
هم بـــا انتخاب هر میـــوه میتوانید در خصوص جزئیات خوراکی و سامتی آن باخبر شوید. هر دو برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran