Iran Newspaper

کوتاهتر از خبر

-

کاراتهکاها­ی ایران در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان دوبی، 3 مدال برنز کسب کردند. حمیده عباسعلی، ابوالفضــل شــهرجردی و علــی اصغــر آســیابری موفــق به کسب 3 مدال برنز شدند.

دومیــن دیــدار دوســتانه تیم ملی فوتســال بانوان ایــران و روسیه روز گذشته در سالن ورزشی چمران برگزار شد که با نتیجه 4 بر 3 به سود روسیه بهپایانرسی­د.

سومین روز از مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا8102 در مالزی برگزار شــد و محمد دانشــور در ماده یک کیلومتر تایم تریل با ثبت زمان 1 دقیقه و 1 ثانیه و ۵۷8هزارم ثانیه ســوم شــد و برنز گرفت. او رکورد ایران را که در اختیار خودش بود، یکثانیهارت­قادهد.

اشکان دژاگه، بازیکن تیم ملی ایران که به تازگی به ناتینگهام فارست پیوسته، با مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شــده و انتظار مــیرود حداقل یک ماه دور از میادین باشد و شاید این مدت بیشتر نیز بشود. آیتور کارانکا، سرمربی اسپانیایی ناتینگهام فارســت در این باره گفت: «اشــکان از ناحیه زانو مصدوم شــده. این مصدومیت شرمآور است. اشکان از کمک کردن به تیم و بازی در جام جهانی 2018 روسیه به همراه تیم ملی ایران ناامید شده است.

روزنامــه عکاظ عربســتان مدعی شــد اســتقالل تهــران قصــد دارد با اســتفاده از محبوبیت تیم الهالل در مســقط مرکز عمان، بلیتهای مسابقه سهشنبه شب دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا را هر چه گرانتر به فروش برساند و جیبش را پرکند!

امیر ســلطانی، مدیرعامل اســتقالل خوزســتان ادعا کرد تیمش مشکل مالی حادی ندارد و کافی است سازمان لیگ مطالبات مالیاش به آبیهای خوزستان را بپردازد تا آنها نیز با بازیکنان خود تسویه حساب کنند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran