Iran Newspaper

الریجانی: قوای سهگانه بحثهای جدیتری درزمینهتحق­قعدالتداشت­هباشند

-

رئیس مجلس با اشــاره به تأکیدات مقام معظم رهبری گفت: قــوای ســهگانه بحثهــای جدیتــری در زمینــه عدالت داشــته باشند و زمینههای تحقق بیانات ایشان را فراهم کنند. به گزارش خانه ملت، علی الریجانی در نشســت علنی صبح روز دوشــنبه مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به سخنرانی روز یکشنبه مقام معظم رهبری گفت: الزم است از بیانات بدیع و راهگشای رهبــر معظم انقالب در روز گذشــته که روز شــهدای مردم تبریز بــود، تشــکر کنــم. الریجانــی تأکیــد کرد: ایشــان بحــث جامعی درخصــوص مســیر انقــالب ارائــه کردنــد و نقــاط قــوت حرکت انقالب را پس از ‪40 93،‬ سال بیان داشتند و آسیبهایی را که در این زمینه وجود دارد بخوبی بیان کردند.

رئیس دســتگاه قانونگذاری کشــور ادامه داد: ایشــان اولویت امروز کشــور، مســأله اقتصادی، مخصوصاً در زمینه تولید و رفع موانعی را که در این زمینه اســت بســیار پراهمیت دانســتند که الزم اســت از نمایندگان تشکر کنم که در خالل بحث بودجه به موضوع تولید و مخصوصاً صادرات توجه کردند و انشاءاهلل این مســیر ادامه خواهد داشــت. وی عنوان کرد: تأکید مقام معظم رهبــری بر توجه جدی به مســتضعفان و غفلتــی را که در زمینه تحقق عدالت و عدالت اجتماعی در کشــور شــده اســت باید به رویکردهای دقیقتر تبدیل کرد.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور افزود: تأکید ایشان در زمینه فســاد و مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی که بعضاً مشاهده شده است و رفاهطلبی؛ اموری است که در کشور باید انضباط پیدا کنند و این مسائل ایجاب میکند جلسات دقیقتری در مجلس، دولت و قوه قضائیه داشــته باشــیم و راهکارهــا­ی تحقق بیانات رهبر معظم انقالب برای این مقطع انقالب را پیگیری کنیم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran