Iran Newspaper

آشتیداییوک­ریمیبابردس­پیدرود

ســپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر طوفان به پا کرد

-

هفته بیســت و چهارم رقابتهای لیگ برتــر، روز گذشــته بــا برگــزاری 4 دیــدار در شــهرهای مختلــف پیگیری شــد. در تبریز، گسترش فوالد با نتیجه 3 بر صفر مغلــوب پیکانــی شــد کــه ایــن هفتهها دوباره روی نوار برد قرار گرفته است. در این بازی ماهان رحمانی ،)30( مهدی مؤمنــی )60( و مرتضــی آقاخــان )89( برای خودروســاز­ان گلزنی کردند تا تیم مجید جاللی به سومین برد پیاپی خود دست یابد.

در رشــت، سپیدرود و سایپا در حالی مقابل هم قــرار گرفتند که علی کریمی و علــی دایــی بــرای اولین بــار در قامت ســرمربی مقابل هم قــرار گرفتند. قبل از آغــاز ایــن مســابقه کریمی بــه عنوان ســرمربی تیم میزبان به اســتقبال علی دایــی رفــت و بــه او خوشــامد گفــت تــا جادوگر و شهریار که مدتها بود در یک قاب کنار هم قرار نگرفته بودند، یکدیگر را در آغوش بکشــند و صحنه زیبایی در فوتبــال پرهیاهــوی ایران رقــم بخورد و همه از این اتفاق خشــنود شــوند. اما در این بازی، ســپیدرود با نتیجه 2 بر صفر و با گلهای توحید غالمی )39( و میثم تهیدســت )72( بــه پیروزی رســید تا به یک برد ارزشمند دست یابد.

در مشــهد، ســپاهان جشــنوارها­ی از گل بــه راه انداخــت و با نتیجــه پر گل 5 بــر صفر میزبــان خود مشکیپوشــا­ن را درهم کوبید تا تیم منصور ابراهیمزاد­ه اولیــن برد خــود با ایــن مربی را کســب کند. رضا دهقان در دقیقه 2 ســپاهان را پیش انداخت و ساسان انصاری ،)23( مهدی شریفی ،)35( رضا دهقان )74( و میالد سرلک )87( دیگر گلهای تیم اصفهانــی را بــه ثمــر رســاندند تــا رضا عنایتی و شاگردانش شکست سختی را متحمل شــوند. هواداران مشکیپوشان پــس از شکســت ســنگین تیــم خــود، علیه اعضای این باشــگاه شــعار دادند. در پایــان ایــن بــازی عنایتــی ســرمربی مشکیپوشان از سمت خود برکنار شد. بازیکنان مشکیپوشــا­ن هم با ناراحتی ســمت تماشــاگرا­ن رفتنــد و از آنهــا معذرت خواهی کردند. در آخرین بازی هم دیدار نفتیها با تســاوی یک بر یک بــه پایــان رســید. محمد نصرتــی )23( برای نفــت تهران و لوســیانو پریرا )40( برای نفت آبادان گلزنی کردند.

■ ســرخابیها با یک لشکر غایب مقابل خوزستانیها

هفته بیســت و چهارم لیــگ ، امروز با برگزاری چهــار دیدار باقیمانده پایان میگیــرد. پرســپولیس در شــرایطی در تهــران مقابــل اســتقالل خوزســتان میایســتد کــه ســه مدافــع اصلــی خود یعنی حســینی، خلیلزاده و محرمی را در اختیــار نــدارد که اولی محروم اســت و دو نفــر بعــدی مصــدوم و بیمارنــد و دیروز شــایع شــد کــه برانکــو از بیرانوند هــم اســتفاده نمیکنــد و رادوشــووی­چ را جــای او در دروازه میگــذارد. شــاید ناراحتــی ناشــی از شکســت 3-1 برابــر الســد قطــر در لیــگ قهرمانــان آســیا، تحریککننده اصلی سرخها برای فتح دیدار امروز باشــد. ضمن اینکه حواس پرسپولیســ­یها همانند استقاللی ها به دربی هم هست. اســتقالل که برخالف قرمزها روحیهای شاد بابت فتح بزرگ آســیاییاش دارد نیــز در مســابقه خود برابــر فــوالد شــش بازیکــن خــود را در خدمــت نخواهــد داشــت. ســیدمهدی رحمتــی، نورافکــن، زکیپــور، بــرزای، منتظــری و بویــان ســایر غایبــان ســفر دیــروز اســتقالل بــه اهــواز بودنــد. تیــم ســیروس پورموســوی پس از صعود به ردههای دوم و سوم جدول، در دو هفته گذشــته در دو دربی خوزستانی فقط به نتیجه تســاوی رســید، حال آنکه آبیها در دیدار قبلی خود سه گل بدون پاسخ به ســپیدرود زدند. در روزی که مختص تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است، تراکتورساز­ی عصر امروز میهمان پــارس جنوبــی اســت و ذوب آهــن در شــرایطی با پدیده در فوالدشــهر روبهرو میشــود کــه خــودش روحیــهای خوب

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran