Iran Newspaper

باهنر: احمدینژاد در رفتارهای خود تجدید نظر کند

-

محمدرضا باهنر گفت: احمدینژاد هشــت ســال رئیس جمهوری بوده و حال اگر اپوزیســیو­ن شــود و بحث رفراندوم را مطرح کند جای تعجب و گالیه اســت. به گزارش فارس، دبیرکل جامعه اســالمی مهندســین روز گذشــته در نشســتی خبری در واکنش به تحرکات اخیر رئیس دولت سابق اظهار داشت: موضــوع احمدینــژا­د هــر از چنــد گاهــی ســر زبانهــا میآیــد و شــاید یکی از موضوعات ایشان این است که همواره در آنتن باشد.

باهنر در پاســخ به پرسشــی در مورد بار حقوقی اظهارات رئیس جمهوری سابق گفت: برخی گفتارهای احمدینژاد در فضای آزاد و تریبونهای مجازی گفتار مجرمانه است و هم افراد حقیقی و هم حقوقی میتوانند شکایت کنند. وی در عین حال خاطرنشــان کرد: برای برخورد با یک مقام باید اســتدالله­ا قوی و افکار عمومی آماده باشــد و در برخورد باید مواظب ســرمایه اجتماعی هم باشــیم؛ چون ممکن اســت برخورد خشــن و یا بدون در نظر گرفتن افکار عمومی سرمایه اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه هرکدام از ما یک زمانی مســئولیته­ایی داشــتیم و از این رو فرافکنی خوب نیست، افزود: احمدینژاد در گذشته هم توهمهایی داشت که متوجه نمیشــدیم و وقتی سؤال میکردیم ما را به آینده حواله میداد. به هــر حال هرکســی در جامعه نقطــه اوج و افولی دارد و باید به این ســنتهای الهی تن دهیم و در آنتن ماندن به هرقیمتی جای گالیه است و ایشان باید در رفتارهایش تجدید نظر کند. وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه مطالبات مردم بعد از انتخابات کامالً روشــن اســت گفت: مهمترین مشــکل مملکــت اشــتغال، تولید و محیط زیســت اســت و اگر کســی بخواهد مســائل حاشــیهای را به متن بکشــاند و مســأله رفراندوم را مطرح کند، درست نیست چراکه اساساً مشکل مملکت رفراندوم نیست.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran