Iran Newspaper

باید از افراد همسو برای پیشبرد اهداف دولت استفاده کنیم

-

رئیــس دفتر رئیس جمهوری با اشــاره به اهمیت بهرهمنــدی از نیروهای همفکر و همســو در پیشــبرد اهــداف دولت گفت: اعتقــاد ما بر این اســت که باید از افــراد همفکــر و همســو در دولت اســتفاده کنیم تا اهداف برنامهریزی شده محقق شود.

بــه گــزارش ایرنــا، محمــود واعظــی ایــن مطلب را شــامگاه سهشــنبه و در نشســت با فعاالن سیاســی هرمزگان اظهار کرد و افزود: به تنهایی نمیتوانیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم، مگر اینکه در هر دستگاه اجرایــی یــک تیم همســو و همفکر با دولت تشــکیل شــود. وی بــا تأکید بر تــالش هر چه بیشــتر به منظور اجرایی شــدن وعدههــای انتخاباتی رئیس جمهوری گفت: افرادی که بر اساس فکر و اندیشه و اعتقاد خود از این دولت و دکتر روحانی حمایت داشــتند باید در سطحهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

واعظــی در بخش دیگــری از صحبتهای خود با اشــاره به تأکید رئیس جمهوری نسبت به استفاده از توانمنــدی زنان در ســطوح مدیریتی گفــت: توجه به زنــان در ایــن دولت بســیار افزایش یافته اســت. باید بســتر را برای بانوان فراهم کنیم که مسیر پیشرفت را طی کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در نشســت دیگری بــا فعاالن اقتصادی هرمزگان گفت: تصمیم و تأکید دولــت دوازدهــم بر واگــذاری امور به مــردم و بخش خصوصی است که همه مدیران دستگاههای اجرایی باید در همین مسیر گام بردارند.

وی بــا تأکیــد بر ایــن که ســرمایه بانکهــا باید در خدمــت بخــش خصوصی قــرار گیرد، افــزود: تأمین امنیت سرمایهگذار­ی و احترام به سرمایهگذار باید در دســتور کار باشــد تا مردم و کارآفرینان سرمایهگذار­ی داشته باشند.

واعظی با اشــاره به اهمیت باالی استان هرمزگان برای دولت و نظام جمهوری اســالمی، تصریح کرد: ایــن اســتان از بســتر و زمینــه مناســبی برای توســعه برخــوردار اســت که بایــد از این زمینهها برای رشــد و پیشرفت هر چه بیشتر آن استفاده کرد.

وی بــا بیــان اینکــه رئیس جمهــوری از هــر آنچه اســتاندار هرمــزگان در جلســات اخیــر مطــرح کــرد، حمایت داشته و در دستور کار قرار میگیرد، بیان کرد: رئیــس جمهوری تأکید دارد که هر چه در ســفر قبلی به هرمزگان، قول داده شده، انجام شود که بررسیها حاکی از پیشرفت بسیار خوب این مصوبهها است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran