Iran Newspaper

شفر:‌حر‌فهایم‌درباره‌برانکو‌تند‌بود،‌متأسفم

آیا کیروش برای تماشای دربی در ورزشگاه بود؟

-

وینفرد شفر، ســرمربی استقالل بعد از پیــروزی کــه در دربی پایتخــت مقابل اســتقالل بــه دســت آورد، در گفتوگو با تسنیم حرفهای جالبی را به زبان آورد. وی از برانکــو عذرخواهــی کــرد: «اول از همه باید بگویم به خاطر حرفهایی که درباره برانکو زدم، متأسفم. پس از دربی صحبتهاییدر­کنفرانسمطب­وعاتیدر رابطه با پرسپولیس انجام دادم که کمی تند بــود و آن هــم به خاطــر حرفهایی بــود که برانکو در مورد جپــاروف زده بود. برانکــو مربــی خوبی اســت و بــه او بابت قهرمانی پرسپولیس که از حاال مشخص است،تبریکمیگوی­م.»

وی ادامــه داد: «دربیهــای زیــادی را در آلمــان دیــدم امــا در عمــرم چنین دربی را ندیده بودم. آنها (پرســپولیس) فکــر و ایدهای برای گل زدن نداشــتند. از ایــن بابــت ابراز تأســف کردم کــه پس از دربی گفتم پرسپولیس بازی بزن زیرش را انجام داد. شاید من تند حرف زدم.»

شــفر درباره قائدی هم صحبت کرد: «وقتــی با ماشــین به هتــل یا اســتادیوم مــیروم، مقــداری عــرق میکنــم. ولــی تصاویــر زیادی از تصادفــات را میبینم، مثــل همیــن اتفاقــی کــه بــرای مهــدی قائدی افتاد. خیلــی از آدمها باید دوباره گواهینامــ­ه رانندگی بگیرند، امیدوارم که این پسر هرچه زودتر برگردد.»

وی دربــاره تمدیــد قــرارداد خود هم چنین واکنشی داشت: «شاید ایجنت من پیشنهادهای­ی از باشگاههای دیگر داشته باشــد اما این در فکر من نیست، االن در فکرم فقط بازی با العیــن و پس از آن با الریان اســت. اگر باشــگاه من را نخواهد، مشــکلی نیست و به تیم دیگری میروم امــا باید بگویم هنوز کار من در اســتقالل تمام نشــده اســت، االن ما به 75 درصد آن چیزی که میخواستیم، رسیدیم.»

شــفر درباره احتمــال جایگزینیاش بــه جــای کــیروش ایــن نظــر را داد: «نمیخواهــم دربــاره چیزی کــه بعد از جام جهانی اســت صحبت کنم اما یک ســؤال، آیا کیروش برای تماشــای دربی در ورزشــگاه بــود؟ نــه فقط ملیپوشــان اســتقالل، بلکــه بازیکنــان ملیپــوش پرسپولیس هم نسبت به 6 ماه قبلشان بهتر بازی میکنند و آقای کیروش از این بابت باید خوشــحال باشــد، لیگ هم از گذشته خیلی بهتر شده. فرمانده و ژنرال تیــم مــا مثــل امیــد ابراهیمــی میتواند نتیجــه را عــوض کنــد، آن هم بــه خاطر شخصیتش.چیزیکهخیلی­مهماست، ایــن اســت کــه بازیکنــان ملیپــوش در باشگاههایش­انهمبهتربا­شند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran