Iran Newspaper

کالهبرداری 120 میلیونی با ساعت چندهزارتوم­انی

-

گروه حوادث / مرد بازنشسته که به امید رسیدن به سود قابل توجه و بی دردسر، ساعت چند هزارتومانی را 120 میلیون تومان خریده بود پس ازمراجعه به یک ساعت فروشی پی برد توسط کالهبردارا­ن حرفهای ودریک نمایش چند دقیقهای فریب خورده است.

مالباخته به کارآگاهان گفت: «در خیابان فردوسی بودم که مردی حدود 45 ساله به من نزدیک شد و نشانی ترمینال جنوب را پرسید. همان موقع با طرح این ادعا که بهدلیل نیاز شدید مالی قصد فروش ساعتش را دارد، پیشنهاد کرد تا ساعت گران قیمتش را به قیمت مناسبی بخرم. همان موقع شخص دومی وارد گفتوگوی ما شد و درخواست خرید ساعت را کرد اما فروشنده مدعی شد به هیچ عنوان ساعتش را به دالل نمیفروشد اما فرد خریدار از من درخواست کرد تا ساعت را از صاحبش بخرم و بالفاصله به او بفروشم و در ازای آن، مبلغ خوبی را بهعنوان سود از وی دریافت کنم. با این تصور، بههمراه صاحب ساعت به بانک رفتم تا پول ساعت را پرداخت کنم؛ داخل بانک مبلغ 120 میلیون تومان از حساب خودم برداشتم و تمامی پول را به فروشنده دادم؛ پس از آن به قصد فروش ساعت به مرد خریدار از بانک خارج شدم اما از او هیچ اثری ندیدم و فروشنده ساعت هم از محل ناپدید شده بود...

همان موقع ساعت را به یک مغازه ساعت فروشی بردم و در آنجا فهمیدم که این ساعت تنها چند هزار تومان میارزد و آن دو نفر با این حیله و ترفند اقدام به کالهبرداری از من کردهاند.با توجه به شیوه و شگرد کالهبرداری از مرد مالباخته، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی به بررسی تصاویر دوربینهای مداربسته بانکی پرداختند و با راهنمایی مالباخته این دو نفررا شناسایی کردند.

مرکز اطالعرسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعالم کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری متهمان، به درخواست بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 12 تهران تصاویر هر دو کالهبردار منتشر میشود و ازتمامی شهروندانی که موفق به شناسایی دو کالهبردار شدند درخواست میشود اطالعات خود را از طریق شماره تماس 3311۶03۵ در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran