Iran Newspaper

سومین دوره مسابقات قرآن نابینایان جهان اسالم برگزار میشود

-

حســـین ســـیف اللهـــی دبیـــر برگـــزاری ســـومین دوره مســـابقات بینالمللــ­ـی قـــرآن نابینایـــ­ان جهان اســـالم، در خصـــوص نماینـــدگ­ان جمهـــوری اســـالمی ایـــران در مسابقات بینالمللی قرآن گفت: سومین دوره مسابقات بینالمللی قرآن کریم روشـــندال­ن جهان اسالم، همزمان با مســـابقات بینالمللــ­ـی قرآن جمهوری اســـالمی ایران از 0۳ فروردینماه تا ششـــم اردیبهشـــ­تماه ســـال 97 در مصالی امام خمینی(ره) تهران برگزار میشود.

وی ادامه داد: محمد تقی کریمی فیض آبادی در رشته حفـــظ کل قرآن کریم و امیدرضا رحیمی از اســـتان گیالن بهعنوان نماینده ایران در رشـــته قرائـــت تحقیق نماینده جمهوری اســـالمی ایران در این دوره از مسابقات خواهند بود.

سیف اللهی با اشاره به اینکه قبلتر احمددباغ بهعنوان نماینده جمهوری اســـالمی در ســـومین دوره مســـابقات بینالمللی قرآن نابینایان جهان اسالم در رقابت انتخابی رتبه نخست را به دست آورده اظهار داشت: پیشتر احمد دباغ بهعنوان نماینده جمهوری اســـالمی ایران در رشـــته حفظ در رقابت انتخابی رتبه نخســـت را به دســـت آورده کـــه بهدلیل محدودیتهای آییننامهای وی تغییر کرده و به جـــای او محمد تقی فیض آبادی در این مســـابقات به رقابت خواهد پرداخت.

وی در خصوص برپایی و ســـطح این مسابقات افزود: با توجه به اینکه داوران بخش نابینایان متفاوت با داوران دیگر بخشها نیستند و با آماری که از سوی سازمان اوقاف دریافـــت کردهایـــم میتوانیم بگوییم ســـطح مســـابقات نابینایان اگر از لحاظ کیفی و کمی بیشتر از دیگر بخشهای مسابقات بینالمللی نباشد کمتر نیست.

ســـیف اللهی این مســـابقات را کار مشـــترک ســـازمان اوقاف و ســـازمان بهزیســـتی دانســـت و تصریح کرد:ما در سالهای گذشته تجربه خوبی را در این مسابقات بهدست آوردهایم که در کاهش هزینهها نیز بســـیار مناســـب بوده است.

وی بـــا اشـــاره به دعـــوت از نابینایان بیش از 15 کشـــور افزود: ســـال اول برگزاری مســـابقات بینالمللی نابینایان 17 کشـــور و سال گذشته ۳2 کشور و امســـال نیز در بخش نابینایان روند بهتر و باالتری را برای دعوت از قاریان نابینا انجام خواهیم داد.

دبیـــر ســـومین دوره مســـابقات بینالمللــ­ـی قـــرآن نابینایان جهان اســـالم با تأکید بر دو رشته حفظ و قرائت در مســـابقات بینالمللی ادامه داد: فراخوانی از استانها بـــرای نابینایان گذاشـــتها­یم کـــه نابینایان اســـتانها برای شـــرکت در آزمون انتخابی که 2 اســـفند برگزار شد شرکت کرده و برگزیـــدگ­ان این آزمون بهعنوان نماینده جمهوری اســـالمی در مسابقات بینالمللی قرآن به رقابت خواهند پرداخت.

ســـومین دوره مســـابقات بینالمللــ­ـی قـــرآن کریـــم نابینایان جهان اســـالم، همزمان با مسابقات بینالمللی قرآن جمهوری اســـالمی ایران از 0۳ فروردینماه تا ششم اردیبهشـــ­تماه ســـال 97 در مصـــالی امـــام خمینی(ره) تهران برگزار میشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran