Iran Newspaper

برانکو: حاال که چوک رفته، ما بد شدهایم؟!

اطالعی بابت شکایت از پدر آزمون ندارم

-

برانکــو ایوانکوویـ­ـچ، ســرمربی پرســپولیس در حاشیه تمرین این تیم چنین صحبت کرد: «از نتیجه بازی با نســف قارشی خوشحال هستم. این مهم اســت که باید همیشــه نظم تاکتیکی داشــته باشــیم. مهمترین نکته، این اســت که مــا به مرحله بعدی صعــود کردیم. انتقاداتی از مــا میشــود ولی ما امســال صعودمــان را تا به اینجــا قطعی کردیم و 10 امتیــاز گرفتیم در شرایطی که سال قبل در همین مقطع ۶ امتیاز داشــتیم و باید برای صعود به مصاف الوحده میرفتیم که در صورت پیروزی معلوم نبود آیا قطعاً صعود میکردیم یا نه. من باز هم بابت نتایج تبریک میگویم.»

وی در مــورد اینکــه برخــی میگوینــد پرســپولیس طــراوت الزم را نــدارد، چنیــن واکنشی داشت: «متوجه سؤال شما نمیشوم. طراوت یعنی چه؟! ما مقابل نسف گل نزدیم، یوونتوس هم دیشب گل نزد. مقابل سایپا 80 درصد مالکیت توپ داشــتیم، ۴2 شوت زدیم و 2 بار توپ را به تیرک زدیم. ۷ شــانس گلزنی هم داشــتیم، فوتبال همین است در شرایطی کــه داور هــم مــا را نابــود کــرد. ایــن مســأله را نمینویســی­د و انگار اصاً مهم نیست و لطمه زدن بــه ما عــادی شــده اســت. مؤثرترین تیم لیگ با کمترین گل خورده هســتیم چطور باید این مسأله را اثبات کنیم؟! »

برانکــو در مــورد اینکــه چرا منشــا عملکرد ضعیفی داشــته اســت هم ایــن پاســخ را داد: «انتظــار داریم منشــا روز بــه روز بهتر شــود. او مهاجم اســت و مهاجمان همیشه تحت فشار هستند. باید ببینیم تا آخر فصل شرایط چطور است.»

وی درباره اینکه آیا او همه بازیکنان تیمش را در فصل آینده میخواهد؟ گفت: «بله.»

ســرمربی پرســپولیس درخصــوص اینکــه گفته میشــود ســرتن چوک ابــراز تمایل کرده که به پرســپولیس برگــردد و در نبود او این تیم دچار مشــکل شــده اســت، گفت: «ایــن یعنی من هیچ کاری نمیکنم؟! وقتی آندره پانادیچ رفت ما قهرمان شــدیم، اول که او رفت، خوب نبود ولی حاال خوب شــده؟ در مورد چوک هم همین اســت، حاال که او رفته، ما بد شدیم؟ ما با همین شــرایط باز هم اول هستیم و قهرمان میشویم.»

برانکــو در پایــان درخصوص اینکه شــنیده میشــود باشــگاه پرســپولیس قصــد دارد بــه خاطــر پیامــک تهدیدآمیــ­ز پــدر آزمــون از وی شــکایت کند، ایــن پاســخ را داد: «من اطاعی از ایــن موضــوع نــدارم. این مســائل در فوتبال طبیعــی اســت و در این رشــته از ایــن اتفاقات زیاد رخ میدهد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran