Iran Newspaper

قدرت نظام اسالمی روزبهروز افزایش خواهد یافت

-

رهبر انقالب در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح:

حضرت آیتاهلل خامنهای رهبر معظم انقالب اسالمی روز گذشته در دیدار جمعی از فرماندهان ارشــد نیروهای مسلح، ضمن تبریک اعیاد بویژه ماه رجب، گفتند: ماههای رجب، شــعبان و رمضــان، بهدلیل ایام متبرک خود برای بندگان صالح خدا عید هستند و باید از این ماههای پربرکت بیشترین بهره معنوی را برد.

بهگــزارش پایگاه اطالعرســا­نی دفتر حفظ و نشــر آثــار حضرت آیتاهلل خامنــهای، رهبر انقالب اســالمی از اقتدار، امنیت، عــزت و توانایی کافی در زمــان الزم بهعنــوان اهداف اصلی نیروهای مســلح نام بردنــد و با تأکید بر ضرورت کادرسازی و جانشین پروری در نیروهای مسلح خاطرنشان کردند: نتیجه فعالیتها و اقدامات انجام شــده در نیروهای مسلح باید در راستای تأمین اهداف تعیین شــده باشــند. ایشــان همچنین دوران کنونــی را دوران عــزت جمهوری اســالمی ایران دانســتند و تأکید کردند: علــت تهاجمهای بیســابقه کنونی بر ضد نظام اسالمی، قدرت روزافزون این نظام است زیرا دشــمنان از این قدرت فزاینده بهشــدت احســاس خطر کردهاند و حمالت خود را افزایش دادهاند.

حضــرت آیــتاهلل خامنهای افزودنــد: بهرغم تمام توطئههــا و به کوری چشم دشمنان، قدرت نظام اسالمی، روزبهروز افزایش خواهد یافت. پیش از سخنان فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مســلح گزارشــی از دســتاورده­ا و فعالیتهــا­ی نیروهــای مســلح در ســال گذشــته بیان کرد و گفت: در ســال جدید، به افزایش تالشها و حرکتهای مجاهدانه برای دستیابی به اهداف، متعهد هستیم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran