Iran Newspaper

برانکو: بین من و مسلمان شکرآب نشده است

-

در حالــی کــه کریــم باقــری، مربــی پرســپولیس اختالفــات میان محســن مســلمان و برانکــو ایوانکوویچ را تأیید کرده بود، خود ســرمربی سرخپوشــان ایــن موضــوع را تکذیــب کــرد. باقری در ایــن خصــوص به ایســنا گفتــه بود: «نمیتوانیــ­م ایــن موضــوع را کتمــان کنیم. میان برانکو و محســن مسلمان شــکرآب اســت اما ما تا بــه حال تمام تالشمــان را کردهایــم و حتــی خــود مسلمان نیز تالش خود را کرده تا این دلخوریها از بیــن برود. هواداران هم نگران نباشند مسلمان در پرسپولیس میمانــد. مــا تمــام هدفمــان ایــن اســت که اختالفــات به وجــود آمده و دلخوریها حل شود.»

امــا برانکــو در حاشــیه تمریــن پرســپولیس در مــورد رابطه شــکرآب با مســلمان و اینکه گفته میشود قرار اســت ایــن رابطــه حــل شــود، چنیــن واکنشــی داشت: «بین من با مسلمان یا صادق محرمی هیچ شکرآبی نشده و بازیکنانی بــازی میکنند که آمادهتر هســتند و شــاید برخــی بــا روش مــا موافق نیستند و حق دارند انتقاد کنند و هــر کــدام از مــا طــرز تفکــر خودمان را داریــم و هــر روز ســر تمرین هســتم و بــا بازیکنــی مشــکلی نــدارم. فقــط میخواهــم تمریــن کننــد، بجنگنــد و بازی کنند.»

وی در مــورد اینکــه امــکان دارد بــا تیــم دوم خــود در ادامــه لیــگ بــازی کنیــد هــم ایــن پاســخ را داد: «قطعــاً تغییراتــی در ترکیب خواهیم داشــت اما میخواهیم بیشترین برد را داشته باشــیم. علیپــور یــا محرمــی مســن هستند؟! بازیکنان آماده میخواهیم، بشــار و ســیامک زیر 23 ســال هستند. بازیکنــان جوان هســتند و هنــوز پخته نشــدند و بــرای پیشــرفت جــا دارند و بایــد تمرین و پیشــرفت کننــد. ما تیم ب یا تیم دوم نداریم.»

برانکــو در مــورد مشــکلش بــا تیم ملــی و کارلوس کــیروش و اینکه قرار اســت نشســتی با او داشــته باشد، این واکنش را داشت: «ما مشکلی با کسی نداریــم اگر کســی فکر میکنــد نیاز به صحبــت اســت، بــرود صحبــت کنــد. بازیکنانــ­ی کــه مربی تیــم ملی دعوت کــرد بــه تیم ملــی رفتنــد و مــا تاکنون مشــکلی ایجــاد نکردیم. بــه بازیکنان ملیپــوش خــود گفتیــم بــه تمرینات ریکاوری بروند و نمیدانم آیا مشکلی هســت و اینکه مشــکل چیست؟ آیا ما از طــرف پرســپولیس مشــکلی ایجــاد کردهایــم بــرای تیــم ملی؟ بــرای یک جلسه ریکاوری اضافهتر تیم ملی هم با آنها همکاری کردیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran