Iran Newspaper

شکست قدوس کاپیتانی گوچی و گلزنی طارمی

-

تعــدادی از بازیکنــان لژیونــر فوتبــال ایران، یکشــنبه شــب برای تیمهــای خود به میدان رفتند. استرشــوند­س در هفته دوم لیگ فوتبــال ســوئد در حضــور 90 دقیقــهای ســامان قدوس شکســت سنگینی مقابل دالکورد متحمل شد و 3 بار دروازهاش باز شد که این دومین باخت متوالی استرشوندس بود.

در یکــی از بازیهای هفته ســیاُم لیگ هلنــد نیز هیرنفین که رضــا قوچاننــژا­د را برای دهمین مســابقه متوالی در خط حمله

داشت، به مصاف خرونینگن رفت و به تساوی یک بر یک رسید تا 40 امتیازی شود و همچنان در رده هشتم جدول بماند. گوچی که برای نخستین بار کاپیتان هیرنفین در این مسابقه بود، حضور کاملی در ترکیب تیمش داشــت. امــا در هفته پایانی رقابتهای لیگ ســتارگان قطر، الغرافه میزبان القطر بود و موفق شــد با 3 گل پیــروز شــود. در این بــازی مهدی طارمــی از ابتــدا در ترکیب تیمش حضور نداشــت و از آغاز نیمه دوم در میدان حاضر شــد

اما موفق شــد پس از گلزنی وسلی اشــنایدر، در دقایق 68 و 85 دروازه القطــر را باز کند. الغرافه با این برد 35 امتیازی شــد و در رده چهــارم باقــی ماند. ضمــن اینکه الخور در روزی که ســروش رفیعــی 13 دقیقــه در میــدان حضــور داشــت، مقابــل العربی با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد. رفیعی در دقیقه 79 هم یک کارت زرد از داور مســابقه دریافت کرد. الخور با این برد 24 امتیازی شــد و به رده هشتم صعود کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran