Iran Newspaper

تلفن تماس: 88769075

-

■ گرانفروشــ­ی مــواد لبنی: آقای بخشــی در تماس با ستون ســامایران اظهار داشتند که چرا مسئوالن در رابطــه بــا گرانفروشــ­ی و کم فروشــی بخصوص محصوالت لبنی ســکوت کردهاند؟ چرا کســی هیچ نظارتــی نــدارد؟ در حــال حاضــر کیســه دوغ ۰۰۹ گرمــی را به ۰۰8 گــرم تقلیل دادهاند. هیچکس هم پیگیر این موضوع نیست. لطفاً اطاعرسانی کنید.

■ ســهام عدالت: آقای فتــحاهلل عدنی در تماس با مــا عنــوان کردند که ۰۱ ســال پیش که بحــث توزیع ســهام عدالت مطرح شــد مســئوالن گفتنــد که این ســهام یک ســرمایه است و بعداز ۰۱ سال میتوانید با مراجعه به بانک پول تمام سهام خود را دریافت کنید. اآلن من به این پول احتیاج دارم. چهکسی در این باره پاسخگو است؟

■ عــدم دریافت صلــح کارت: آقای شــاهمحمدی نیز چنین بیــان کردند که چنــد وقــت پیش اعــام کردند که افــرادی که ســابقه ایثارگــری و حضور در جبهه دارند جهت دریافت صلحکارت ثبتنام کنند. من هم ثبتنام کردم و مبلــغ ۰8 هزار تومــان بابت خانواده 4 نفره پرداخت کــردم. االن چند ماه از ثبتنــام من گذشــته اســت و هیچکارتی هم تا به حــال دریافت نکردهام. تکلیف این صلحکارت و مبلغ پرداختی ما چه میشــود؟ لطفاً اطاعرسانی کنید تا کسی پاسخگو باشد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran