Iran Newspaper

افشای راز جنایت در پارکینگ مجتمع مسکونی

-

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری ۴ زن و مرد خبر داد که مرد 2۴ سالهای را در یک مجتمع مسکونی به قتل رسانده و متواری شده بودند.

بعد از ظهر آخرین روز بهمن سال گذشته یک مورد مرگ مشکوک از بیمارستان به پلیس گزارش شد. مأموران درادامه تحقیقات دریافتند جسد مرد 2۴ سالهای از پارکینگ مجتمع مسکونی در عالیشهر به وسیله امدادگران پزشکی ۵11 به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر بیان کرد:با حضور افسران کشف جرم پلیس آگاهی ،تحقیقات پلیسی از محل وقوع حادثه و ساکنین مجتمع بهشکل تخصصیتر دنبال شد.

کارآگاهان پلیس به ساکنان یکی از واحدهای مسکونی مجتمع در طبقه چهارم ظنین شدند که پس از این حادثه به شکل عجیبی ناپدید شده بودند بالفاصله هویت آنان را شناسایی کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، پلیس با هماهنگی مقام قضایی پس از گشودن در واحد مسکونی و مشاهده آثار درگیری در بالکن خانه، دستور دستگیری دو مرد و دو زن را در دستور کار قرار داد.

سرانجام عامالن این جنایت در دو شهرستان دستگیر شدند و در بازجوییها اعتراف کردند مقتول را به بهانهای بهخانه خود کشاندهاند و قصد اخاذی از وی را داشتند که بهخاطر مقاومتش او را از بالکن به پایین پرت کرده و کشتهاند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran