Iran Newspaper

به عشق هواداران مشکالت را تحمل میکنیم

گفتوگوی «ایران» با علیرضا نورمحمدی، مدافع باتجربه سپیدرود رشت

- محمد محمدی سدهی

در روزهــای گذشــته تنها نماینده لیــگ برتری فوتبــال کشــورمان در شــمال کشــور بــا برخــی حواشــی همــراه بــود. بازیکنــان ســپیدرود در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر، تنها 5٤ درصد از قرارداد خود را دریافت کردهاند که این موضوع باعث شد تا روز سه شنبه جمعی از بازیکنــان و کادرفنی این تیــم در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان از سوی مالکیت باشــگاه، در نامهای به مســعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیالن، درخواست کنند تا این نهاد به وضعیت باشــگاه رســیدگی کند؛ تیمی که هم اکنون با 26 امتیاز در رده سیزدهم جــا خــوش کــرده و یکــی از تیمهایی اســت که احتمال سقوطش به لیگ یک وجود دارد.

مدافــع تیــم ســپیدرود رشــت درخصــوص مشــکالت ایــن باشــگاه بــه خبرنــگار «ایــران» میگویــد: «دوشــنبه بازیکنــان با جواد تــنزاده، مالک باشگاه جلسهای برگزار کردند و مقرر شد پیــش از بــازی با پرســپولیس 15 درصد از مبلغ قــرارداد بازیکنــان پرداخت شــود و 20 درصد را هم مالک باشگاه به صورت چک در خردادماه پرداخت کند. با پرداخت این مبالغ 20 درصد از قرارداد بازیکنان باقی میماند که زمان پرداخت آن مشــخص نیســت.» علیرضــا نورمحمــدی با اشــاره به صحبتهای ســخنگوی باشــگاه که اعــالم کــرده «اگر بــه جای ســهام باشــگاه، دالر میخریدیم کلی ســود میکردیــم»، میافزاید: «مســئوالن ســپیدرود بدانند که اگر بازیکنان در طول فصل پول میگرفتند بهتر بازی میکردند، مبلغ قرارداد بازیکنــان ما از تیمهای لیگ یکی هــم پایینتــر اســت کــه این شــرایط بــرای تنها نماینده استان گیالن بسیار زشت است.»

او بیــان میکند: «ما 0۹ درصــد از بازیهای خانگیمان را با پیروزی پشــت ســر گذاشتیم و ایــن عملکرد خوب خانگی بــه دلیل انگیزهای اســت که هواداران بــه تیم میدهنــد. خیلی از بازیکنان به عشــق همین هــواداران از تیم جدا نشــدند و با این شرایط بد مالی در تیم ماندند و هــم اکنون هــم با وجــود این شــرایط تمرین میکنند تا تیم به لیگ یک سقوط نکند.»

مدافع باتجربه سپیدرود رشت درخصوص واکنــش علــی کریمــی، ســرمربی ســپیدرود به اتفاقــات میگوید: «کریمی آبــرو و اعتبارش را برای تیم ســپیدرود گذاشــته و همیشــه در کنار بچهها بوده، او همه چیز را به بازیکنان ســپرده و همیشــه از بازیکنان حمایــت میکند. من به خاطر کریمــی نیم فصل به ســپیدرود آمدهام و شرایط مالی باشگاه برایم اهمیتی نداشت.»

تنها نماینده استان گیالن در 3 هفته پایانی لیــگ برتر 2 بــازی خانگــی دارد و نورمحمدی معتقد اســت که این تیم شــانس زیــادی برای مانــدن در لیــگ برتــر دارد. او میافزایــد: «این مشــکالت را بــه عشــق هوادارانمـ­ـان تحمــل میکنیــم و تمــام دلگرمیمــا­ن بــه هــواداران اســت. بایــد نهایــت اســتفاده را از بازیهــای خانگیمــان ببریــم. تیمهــای تراکتورســ­ازی، فــوالد و پرســپولیس حریفانمــا­ن در 3 هفتــه پایانــی هســتند و باید با حمایت هــواداران این تیمها را شکســت دهیم تا سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم. ســقوط سپیدرود به لیگ یک با وجود هواداران بســیاری که دارد، اتفاق بدی خواهد بود و امیدواریم که این اتفاق نیفتد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran