Iran Newspaper

نمایشی سرد با ادعاهایی سست

-

همچنان که ظریف در توئیتی پیشبینی کرده بود، نخســتوزیر رژیم صهیونیســت­ی در شوی تبلیغاتی شامگاه دیشب خود تعدادی عکس، سیدی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابل انکار از تاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران، برنامهای مخفیانه برای ساخت ساح هستهای در پیش گرفته است.

نخستوزیر رژیم صهیونیستی در برابر دوربین پخش زنده، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، به جهان دروغ گفته و تاش خود برای مخفی کردن برنامه ساخت تســلیحات اتمی را تشدید کرده است. وی با نشان دادن عکسی از یک انبار که مملو از گاوصندوق بود، مدعی شــد که ایران پس از امضای برجام، مواد رادیواکتیو مربوط به این برنامه تســلیحاتی را به جایی در جنوب ایران منتقل کرده اســت. او با نشــان دادن یک کمد پر از زونکن و کمدی مملو از ســیدی، مدعی شــد که 55 هزار صفحه مدرک مســتدل از تاش ایران برای ســاخت ساح هستهای را در اختیار دارد و آن را در اختیار جامعــه جهانــی و آژانــس بینالمللی انرژی اتمی گذاشــته اســت. نخســتوزیر رژیم صهیونیســت­ی چندین بار این جملــه را تکرار کرد: «ایران با بیشــرمی، دروغ میگوید. آنها دروغ میگویند که هیچگاه برنامه ساخت ساح هستهای نداشتهاند.» نتانیاهو به برنامه موشکی ایران هم اشاره کرد و با نام آوردن از شهاب 3، آن را موشکی دانست که «تلآویو، ریاض و مسکو» را در برد خود دارد و توانایی حمل کاهک هستهای را دارد. نخستوزیر رژیم صهیونیســت­ی در خال شوی تبلیغاتی خود، بارها فیلم سخنرانی و مصاحبههای مقامات جمهوری اســامی ایران درخصــوص نیت صلحآمیز تهران از پیگیری برنامه هستهای را پخش و آنها را به دروغگو بودن متهم کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran