Iran Newspaper

کاپیتان برگشت ، پرسپولیس بازگشت

سید جالل حسینی و احمد نوراللهی با گل های خود سرخپوشان را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساندند

-

پرسپولیس از ساعت 19:30 روز گذشته در دیــدار برگشــت خــود از مرحلــه یکهشــتم نهایــی لیــگ قهرمانــان آســیا به مصاف الجزیره امارات رفت. ایــن مســابقه در حالــی آغــاز شــد کــه ورزشــگاه آزادی مملو از جمعیت بود و سرخپوشــان که حمایت هواداران را پشــت ســر خود میدیدنــد و برخالف بــازی رفــت، ســید جــالل حســینی کاپیتــان خــود را نیــز در خــط دفــاع داشــتند، از همــان ابتــدا حملــه را در دســتور کار قرار دادند تا بتوانند دروازه حریفشــان را بــاز کننــد. در دقیقه 3، تــوپ ارســالی از روی نقطــه کرنــر بــا ضربــه فرشــاد احمــدزاده بــه محمــد جمــال و ســپس بــه دیــرک عمــودی دروازه الجزیــره برخــورد کــرد تا اولین موقعیت جــدی بازی ایجاد شــود. در دقیقه 7، سیامک نعمتی در حالی که در دهانه دروازه با ســانتر وحید امیری صاحب موقعیت شده بود، نتوانست بــه درســتی روی تــوپ اثر بگــذارد. در دقیقــه 22، احمــدزاده در محوطــه جریمــه الجزیــره نقــش بر زمین شــد امــا داور مســابقه اعتقــادی بــه پنالتی نداشــت. دقیقه ۵3 بــازی، احمدزاده بهترین موقعیت پرسپولیس در نیمه نخســت را از دســت داد و پــاس وحید امیــری را در محوطه جریمه با فاصله میلیمتــری به بیرون زد تا آه حســرت بکشد. پرســپولیس در ادامه نتوانست موقعیــت خاص دیگــری را ایجاد کند تا نیمه نخســت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمــه دوم هــم در شــرایطی آغــاز شــد که پرســپولیس همانند نیمه اول صاحــب تــوپ و میدان بــود و همانند نیمــه اول بــه روی دروازه تیم اماراتی حملــه کرد اما در حالی که بازی بدون گل در جریان بود، در دقیقه 63 احمد نوراللهی که در پشــت محوطه جریمه الجزیره صاحب توپ شده بود، با یک چرخــش، شــوتی غیرمنتظــر­ه روانــه دروازه الجزیــره کرد تا دروازه خســیف بدون هیچ واکنشــی از سوی او باز شود و سرخپوشان باالخره به گل برسند.

در ادامه مسابقه برانکو ایوانکوویچ دســت بــه تعویــض زد و گادویــن منشــا را بــه جــای ســیامک نعمتی به میــدان فرســتاد تــا بــار تهاجمــی تیم خــود را افزایــش دهــد امــا در دقیقــه 70 رومارینهــ­و کــه در بــازی رفــت هم دروازه پرســپولیس را بــاز کــرده بود، با شوتی زمینی و دور از دستان بیرانوند، دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شــود و ورزشگاه آزادی در ســکوت فــرو بــرود. پرســپولیس در ادامــه مســابقه موقعیت هــای خوبی را برای گلزنی به دســت آورد اما منشا و احمــدزاده آنهــا را از دســت دادند و آمدن بشار رســن و شایان مصلح هم اثــر نداشــت. اما ایــن پایــان کار نبود و در حالــی که به نظر میرســید بازی با تســاوی و حذف احتمالی پرسپولیس بــه پایــان برســد، ایــن ســید جــالل حســینی بــود کــه در شــلوغی محوطه جریمــه الجزیــره و بــا شــوتی محکــم دروازه خسیف را باز کرد تا پرسپولیس بــه دومین گل خود برســد و در نهایت این بــازی با نتیجه 2 بر 1 و در مجموع 4بر 4 به پایان رسید تا سرخپوشان به دلیــل گل زده بیشــتر در خانــه حریف بــه مرحلــه یــک چهــارم نهایــی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran