Iran Newspaper

ایران وخواننـدگا­ن

-

از اسامی جالله استفاده نکنید ‪:0933 .... 636‬ یـــه انتقاد داشـــتم خیلی اســـامی جالله و حدیث تو روزنامه هســـت، ایـــن کاغذها همه جا میافتند لطفاً در تایپ اسامی دقت شود مثل نصراهلل که حاوی اسماهلل است.

■ خواندن روزنامه باعث پویایی ذهن میشود

ابراهیم تاجریان: با ســـالم و ســـپاس فراوان از اطالعرســـ­انی شـــما و تبریک روز جهانی مطبوعات. متأســـفان­ه جایگاه داران کیوسکهای مطبوعات از بازگشت بیش از 09درصد مجالت، مطبوعات و بسیار ضعیف بودن فرهنگ مطالعه خبر می دهند و البته فرهنگ نوشتاری هم تعریفی ندارد. مطالعه مطبوعات باعث پویایی ذهن و انتشار فرهنگ و سواد سراسری است.

■ ممنون از انتشار حقایق در صفحه تاریخ

:0911...143 جدیداً در صفحه تاریخ حقایق و اسنادى مصور از عملکرد سیاسیون و احزاب دوره شاهنشـــاه­ی چاپ می کنید که بســـیار روشـــنگرا­نه و آگاهی بخش است لطفاً در شـــماره بعدى از رفتار سیاسی و عملکرد خسرو گلسرخی و هویدا هم منتشر کنید تا بدانیم این افراد معروف در دوران گذشته چه کردند.

■ درخواست تهیه گزارش درباره بازنشستگان جهاد کشاورزی

:0916...987 با سالم و خدا قوت به عوامل روزنامه ایران خواهش میکنم درباره بازنشســـت­گان جهاد کشاورزی با اینکه در طول خدمت زحمات زیادی کشیدند و مسئول یا معاون بودند و با داشتن سنوات حقوق کم دریافت میکنند نه به دارو میرسد نه بیمه طالیی کاری بکنید با تشکر.

■ مرگ دو غواص پیگیری شود

:0913...532 ســـالم من یکی از دنبالکننده­های همیشگی روزنامه ایران هستم لطفاً در قسمت حوادث راجع به مرگ دو غواص در خلیج فارس و عدم پیگیری مســـئوالن برای نجاتشـــان بنویسید. مشـــتاقیم جوهر قلم این خبر را در روزنامه ببینیم.

■ بخش ورزش خارجی بیشتر شود

عموری از طرفداران ایران - کانال تلگرام «ایران»: با سالم و خسته نباشید بخش ورزشی خارجی را بیشتر کنید. مقاله بیشتر چاپ کنید و عکسهای بزرگ بزنید.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran