Iran Newspaper

پیشنهادهای خواننـــدگ­ان

-

■ هشدارهایهو­اشناسیاطال­عرسانیشود :0938...263 اعالم گزارشهای جوی، عامل مصون ماندن از خطرات ناشـــی از طوفان، ســـیل، ریزگردها ...و اســـت که امیدواریم دست اندرکاران محترم سازمان هواشناسی از طریق رسانهها هشدارهای الزم و بموقع را اطالعرسانی نمایند.

■ بهماماهااع­تمادکنیدآق­ایوزیر

بابلی از زنجان: جناب آقای هاشـــمی وزیر محترم بهداشـــت و درمـــان و آموزش پزشـــکی ایران. روز قابله را تبریک عرض میکنم.جناب وزیر از شـــما درخواســـت می کنم به ماماها و پزشک های زنان اعتماد کنید. ما میتوانیم میزان درصد آسیب مرگ و میر زنان و زایمان را به فضل الهی در ایران به صفر برسانیم.

■ سیستمبازرس­یگسترشیابد

:0938...263 گســـترش سیستم بازرســـی در همه ارگانها، وزارتخانهه­ا و نهادهای دولتی و زیرمجموعهه­ای آنها در سراســـر کشور امکان تخلفات و مفاسد را کاهش میدهد.

■ بهتوصیههای­رهبریتوجهش­ود

:0918...614 قطعاً توصیه حکیمانه رهبر معظم انقالب اســـالمی(مدظلهالعال­ی) پیرامون موضوع تدریس فلســـفه و علوم عقلی در حوزه، با ســـرانجام­های بســـیار پربرکتیهمر­اهاستامیدو­انتظاراستب­اعملیاتیشد­ناینامربصی­رتومعرفت بیشتر و وسیع تری در طالب محترم حوزههای علمیه به وجود آید.

■ حمایتازکار­گرایرانیحم­ایتازکاالی­ملیاست

:0938...263 ضمـــن تبریک روز و هفته کارگر، امیدواریم قولهای مســـاعد و اخیر وزیر محترم کار برای بهبود عرصه تولید و اشتغال و نیز ساماندهی حقوق و مزایای کارگران هرچه ســـریعتر عملی شـــود، زیرا جلب رضایت و حمایت همه جانبه از کارگران عزیز و محترم، زمینه و مقدمه حمایت از کاالی ایرانی است.

■ افرادمعتاد­نیازمندحما­یت

ســـاغر آرانی – کانال تلگرام «ایران»: متأسفانه در جامعه ما تعداد افرادی که بر اثر مصرف مواد مخدر و دخانیات دچار بیماریهای جســـمی و روحی شده و بهدنبال آن دچار فقر مادی و معنوی و روحیه ناامید شده اندکم نیستند. اینها بهصورت همه جانبه نیازمند حمایتهای مادی، معنوی، درمانی، شغلی ...و هستند و اصالً و ابداً شایسته نیست نسبت به اهتمام به آنان اعراض شود.

■ قانونممنوع­یتاستفادها­زبازنشستگا­ناجراییشود

نـــاممحفو­ظ: عمل به قانون ممنوعیـــت بهکارگیری افراد بازنشســـت­ه در هر نهاد و ارگان دولتی و غیردولتی، احترام به تصمیم قوه مقننه و نمایندگان محترم مجلس شـــورای اسالمی اســـت که از جمله آثار آن میتوان به انسجام و نظم بخشیدن به قوانین کار و از همه مهمتر فراهم کردن فرصتهای شغلی برای نسلهای جدید و جوانان در شرف کار و خدمت اشاره کرد.

■ بهمکتبمقدس­قرآنپایبند­باشیم

بینام–کانالتلگرا­م«ایران»: با عرض ســـالم و درود بیپایان و خدا قوت. گرایش و پایبندی به اخالق و رفتار انسانی بدون اطاعت مطلق از مکتب مقدس قرآن کریم و حضرات چهارده معصوم(ع) امکانپذیر نیســـت. قطعاً و یقیناً روشهای دومی و دیگری که بتواند ســـربلندی، سعادت و رستگاری بشریت را تضمین کند در هیچ زمان و مکان وجود نداشـــته و کسانی که اینها را در جای دیگری سراغ و جستوجو میکننددنبا­لسرابیبیشن­یستندوبس.

■ درسالحمایت­ازکاالیایر­انیبافسادب­رخوردشود

:0938...263 با عرض سالم و درود بیپایان. از اهم ضروریات است برخورد و مبارزه ریشهای باعوامل فساد، ابتدائاً از طبقه ضعیف و زحمتکش کارگرانی آغاز شود که بهعنوان نیروهای پیمانکاری حق و حقوق و مزایای مسلم آنها بهطور کامل توسط پیمانکاران و صاحبان مشاغل سودجو پرداخت نمیشود. امید و انتظار ویژه میرود با اعمال و اجرای قوانین قاطع و در سال حمایت ازکاالی ایرانی این عوامل طمعکار دررسیدنبهم­قاصدشومشان­ناکامبمانن­د.

■ برتعرفههای­پزشکینظارت­شود :0911...614

با توجه به اینکه تعرفه ویزیت پزشکان در سال7931 بهطور رسمی اعالم شد، انتظار است این تعرفهها به استثنای مراکز و مؤسسات خیریه، یکنواخت و برابر باشد. متأســـفان­ه برخی مراکز درمانی و مطبها باالتر از میزان تعرفههای رسمی آن هم بدون دلیل خاصی دریافت میکنند. قطعاً در صورت نظارت و بازرســـی و برخورد نمایندگان محترم وزارت بهداشـــت و زیرمجموعهه­ای آن، این تخلفات انجامنمیشو­د.

■ درجقیمتهار­اجدیبگیرید

:0938...263 بـــا عرض ســـالم و درود بیپایان و خدا قـــوت. الزام درج قیمتهای واقعی و مورد تأیید، اقدامی راهبردی برای جلوگیری از افزایش تورم وگرانی است وامکان هرنوع سوءاستفاده در معامالت را به صفر میرساند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran