Iran Newspaper

جزئیاتی از تصادف دلخراش ساموئل

- ادای احترام بازیکنان 2 تیم آستونویال و میدلزبورو به ساموئل تصویری از صحنه آتش گرفتن ماشین ساموئل

خبــر درگذشــت جــی لویــد ســاموئل، مدافــع ســابق ترینیــداد و توباگویــی اســتقالل در ســانحه رانندگــی و در ۷3 ســالگی، خبری بود که همه دوستداران فوتبــال را متأثــر کــرد اما حــاال جزئیات بیشــتری از ایــن حادثــه گــزارش شــده اســت. پلیس چشــایر انگلیس با انتشار بیانیــهای خبــر داد کــه حوالــی ســاعت ۷:55 تصادف شــدیدی بیــن خودروی رنجروور ســاموئل و یک دســتگاه ون در یکــی از خیابانهــا­ی روســتای هایلــی واقــع در شــهر چشــایر صــورت گرفــت کــه در ایــن ســانحه رانندگــی مدافــع پیشــین تیم زیر 21 سال انگلیس در دم جــان خــود را از دســت داد. همچنیــن راننــده 54 ســاله ون نیز در این ســانحه رانندگی دچار جراحات جدی شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

بــر اســاس گــزارش رســانههای انگلیســی، مدافــع پیشــین تیمهــای اســتونویا­ل و بولتــون، پــس از رســاندن فرزندانش به مدرسه، در راه بازگشت به خانه دچار این سانحه رانندگی شد و در اثر آتشســوزی خودرویــش جانش را از دست داد. نیروهای پلیس، آتشنشانی و آمبوالنسهـ­ـای هوایی بالفاصله پس از گزارش تصادف عازم صحنه شــدند، اما شــدت آتشســوزی به قدری بود که نیروهــای امــدادی فرصتی برای نشــان دادن واکنش بموقع پیدا نکردند.

یکی از شــاهدان عینی که نزدیک به صحنه بود، ســعی کرد پــس از بروز این سانحه با شکستن شیشه، مدافع پیشین استقالل تهران را از داخل خودرو بیرون بکشــد، اما شدت شــعلههای آتش این اجــازه را بــه وی نــداد. این شــاهد عینی گفت: «ســاموئل را داخل خودرو دیدم، ســعی کــردم او را بیــرون بکشــم، امــا شــعلههای آتش خیلی زیاد بود و دیگر دیــر شــده بود.» ســاموئل و همســرش، ســه فرزند بــه نامهای جاورن 10 ســاله، لیکیل ۸ ســاله و آمارا 5 ســاله داشــتند. پس از این اتفاق برخی هواداران فوتبال در صحنــه حاضر شــدند و با قــرار دادن دسته گل در محل حادثه با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

همچنین پیش از بازی سهشنبه شب اســتونویا­ل و میدلزبورو در مرحله نیمه نهایــی پلــیآف صعــود بــه لیــگ برتر، بازیکنــان دو تیــم و تماشــاگرا­ن حاضــر در ورزشــگاه ویالپارک به ســاموئل ادای احترام کردند. این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت تا استونویال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر راهی فینال پلیآف شود و حریف فــوالم شــود. ســاموئل کــه ســابقه بازی برای تیمهای زیر ۸1 سال، زیر 20 سال و زیر 21 سال انگلیس را دارد، بیش از 200 بــازی لیــگ برتری بــا پیراهــن تیمهای اســتونویا­ل و بولتون انجــام داده بود. او بین سالهای 2011 تا 2014 به مدت سه فصل برای اســتقالل تهــران بازی کرد و ســپس در آخریــن فصــل بازیگریاش یک فصل برای پیکان به میدان رفت.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran