Iran Newspaper

کیف پر از طال به دست صاحبش رسید

-

2مأمور وظیفه شــناس پلیس راه یاســوج- شــیراز کیف پر از طال و پول را که در جاده افتاده بود به صاحبش برگرداندند.

این دو افســر پلیــس به نامهای ســروان امید مرادی و اســتوار بهزاد ولدیان هنگام گشت در محور یاسوج- شیراز یک عدد کیف زنانــه در جــاده پیدا کردند. این کیف حاوی مقدار زیادی طال و 20 میلیــون تومان پول نقد بود.ســرهنگ عنایت حکمتی فر- رئیس بازرســی فرماندهی انتظامــی کهگیلویه و بویراحمد- در تشــریح این خبر گفــت: مأموران بالفاصله موضوع را گزارش و کیف را به یــگان خدمتی تحویــل دادند. با پیگیریهــا­ی الزم صاحب اموال پیدا شــد و پس از احراز هویت و بررسی مدارک کیف به او تحویل داده شــد. از ســوی فرماندهــی انتظامــی از ایــن 2 مأمــور وظیفــه شناس قدردانی شد.

گــروه حــوادث/ همزمــان با کشــف جســد خونین مــردی ناشــناس در میان شمشادهای بزرگراه تحقیقات جنایی برای حل این معما آغاز شد.

بهگــزارش خبرنــگار جنایی «ایران»، ســاعت 6:16 دقیقه صبح شــنبه 12 خــرداد مأموران کالنتری 139 مرزداران در تماس با بازپرس کشــیک قتل از کشف جسدی در بزرگراه حکیم غرب به شرق 500 متر بعد از بزرگراه یادگار امام خبر دادند.به دنبال اعالم این خبر تحقیقات به دستور بازپرس محسن مدیرروســت­ا آغاز شد. در بررســیهای صورت گرفته تیم تحقیق با جسد مرد جوان داخل فضای ســبز بین بزرگراه مواجه شــدند. رد خــون که چند متری روی زمین دیده میشــد حکایت از این داشــت که مرد ناشناس زخمی شده و بعد از طی مســافتی جان باخته اســت. در کنار جسد نیز یک کیسه نایلونی پیدا شد که داخل آن یک بلوز و کلید قرار داشت.

جســد به دســتور بازپرس شعبه ششم دادســرای امور جنایی تهران برای مشخص شدن علت مرگ و هویت مقتول ادامه دارد.

مرزبانــان شهرســتان جاســک قاتــل فــراری را دســتگیر کردنــد. ســرهنگ «علــی اصغــر خــرم روی» - فرمانــده مرزبانی اســتان هرمزگان- گفت: این قاتل فراری در جنگلهای اطراف شهرستان جاسک پنهان شده بود.مرزبانان شهرستان جاسک پس از کسب خبــری مبنــی براینکــه فــردی در تاریــخ هشــتم خــرداد مرتکــب قتــل عمــد شــده و از محل فرار کــرده بود تحقیقات خــود را برای دســتگیری متهم آغاز کردند و سرانجام وی را در مخفیگاهش در جنگلهای اطراف شهرســتان جاسک شناســایی کردند.مرزبانان پس از دریافت حکم قضایی به مخفیگاه قاتل اعزام و در بازرسی از محــل موفق به دســتگیری متهم شــدند.همچنین از مخفیگاه متهــم یــک قبضه ســالح کلت کمــری بههمــراه 3 عدد فشــنگ جنگی کشــف و ضبط شــد. وی در بازجوییها مدعی شــده که به عمــد مرتکب قتل نشــده بلکــه در حــال تمیز کردن اســلحهاش بوده که ناگهان گلولهای شلیک شده و دوستش کشته شده است. تحقیقات از متهم در این باره ادامه دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran