Iran Newspaper

پیروزی‌ارزشمند‌والیبالیس ‌تها‌مقابل‌آرژانتین‌در‌لیگ‌مل ‌تها

-

در دومیــن هفته از رقابتهای لیگ ملتهای والیبــال، ایران و آرژانتین از ســاعت 4:40 روز گذشته در سالن آلدوکانتون­ــی بــه مصاف هــم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به ســود ایران خاتمه پیدا کرد.

ایگــور کوالکوویــ­چ ســرمربی تیم ملــی در ایــن مســابقه از ابتــدا از ســعید معــروف، امیر غفــور، میالد عبادیپــور، مرتضــی شــریفی، علی شــفیعی، مهــدی مرندی اســتفاده کرد. در ســت اول آرژانتین با نتیجه 25 – بــر 21 بــه پیروزی رســید اما در ست دوم ایران با نتیجه 25 – 22 به برتری دســت یافت و بازی را مقابل تیــم ســرمربی ســابق خــود یعنــی خولیو والسکو به تساوی کشاند.

در ســت ســوم هم باز ایــران بود که با نتیجه 25 – 22 آرژانتین را برد تا از میزبان خود پیش بیفتد.

در ســت چهارم آرژانتین جبران کرد و بــا نتیجه نزدیــک 26 – 24 به برتــری رســید تــا کار به ســت پنجم کشــیده شود. در ســت آخر ایران 15 بر 9 حریفش را از پیش رو برداشــت تــا برنــده این دیــدار شــود و دومین پیــروزی خــود در لیــگ ملتهــای والیبال را به دست آورد.

در این مسابقه، میالد عبادیپور دریافتکنند­ه تیم ملی با کســب 17 امتیاز عنــوان امتیازآورت­رین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد.

ایگــور کوالکوویــ­چ، ســرمربی تیــم ملــی در پایان مســابقه، گفت: «میتوانســت­یم 3 بــر یــک در ســت چهارم برنده باشــیم امــا در نهایت مســابقه به ســت پنجم کشیده شد. برد در این بازی برای ما بسیار مهم بــود کــه خوشــبختان­ه موفق شــدیم این برد را به دست آوریم.»

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبــال ایــران نیــز گفت: «مســابقه ســخت و در عین حــال مهمی برای ما بود. ما بعد از قبول 2 شکست در هفته نخســت بــه آرژانتین آمدیم و تا آخر بــازی جنگیدیم. از این بابت خوشحالم.»

گفتنــی اســت تیــم ملی ایــران از ساعت 1:40 بامداد امروز به مصاف ایتالیا رفت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran