Iran Newspaper

شادی و پایکوبی در همه شهرها

-

در کنــار پایتخــت در مراکــز اســتانها و همــه شــهرهای کشــور نیــز مــردم بــرای پیــروزی فوتبالیســ­تهای تیــم ملی شــادمانی کردند. به گزارش ایران در شمال کشور گیالنیها هم شبیه دیگر ایرانیها به میدان بزرگ رشت رفتند تا در این جشــن ملی پایکوبی کنند. آنها با فریادهای تشــکر تشــکر برد تیم ملی فوتبال را بــرای ایران افتخاری فراموش نشدنی عنوان کردند

مردم زلزله زده ســرپل ذهاب هم توانســتند به کمــک یک خیریه، نخســتین بــازی فوتبال را همراه با ســایر ایرانیها به تماشــا بنشینند. یک خیریه با قــراردادن یک تلویزیون در پشــت یک خــودرو، موجب شــد تــا مــردم در کنار هــم و به صورت دسته جمعی بازیها را ببینند.

در مشهد هم اگرچه از قبل اعالم شده بود که بازیهای جام جهانی در 7 بوستان به نمایش در میآید، اما این برنامه به علت اعالم دیرهنگام این تصمیم از ســوی شــهرداری و آمــاده نبودن پیشبینیهــ­ای انتظامــی و امنیــت الزم منتفی شــد، اما مردم بعد از برد ایران، در بعضی نقاط شهر به جشن و شادمانی پرداختند.

در اصفهــان نیــز جمعیت زیــادی از مردم بِویــژه خانوادهها بدون هیــچ اتفاق خاصی در کنــار کــوه صفه، بازی ایران و مراکش را تماشــا کردند و پساز برد ایران، شــادی و خوشــحالی خــود را به نمایش گذاشــتند. مــردم ارومیه در یکی از مناطق پرتردد، با پخش موســیقیها­ی شــاد، بــه هــم شــیرینی و شــکالت تعــارف میکردنــد. مردم قــم هم در شــادی ایرانیها شــریک بودنــد. آنهــا فریاد شــادی و زنــده باد ایران سر دادند و برای پیروزی ایران در مقابل مراکش با تشکیل حلقههای شادی، به جشن و ســرور پرداختند و تا نیمههای شــب این شور و شادی ادامه داشــت. همچنین در شیراز هم پرچم زیبای کشــورمان بر قامت و دســتهای جوانــان خنــدان کــه همــه جــا را غرق شــادی کرده بودند، دوربینها و رهگذران را به تماشــا و ثبــت ایــن لحظهها فرا خواند، تــا جایی که با ابراز شــادی، پیروزی فوتبالیسته­ای با غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran