Iran Newspaper

شوهرکشیباا­سید

-

زن جــوان کــه بهدنبــال اختالفهــا­ی شــدید خانوادگی، شــوهر افغانش را در خواب با اســید ســوزانده و به قتل رســانده بود با تأیید سالمت روانــیاش از ســوی پزشــکان در انتظــار حکــم دادگاه اســت. درپی این واقعــه هولناک که آذر ســال 95 درجنــوب تهــران رخ داد، زن جــوان بالفاصله دستگیرشد. او دربازجویی به بازپرس شــعبه دوم دادسرای شــهرری گفت: «از مدتی پیش با شوهرم اختالف داشتم و او دائم اذیتم میکرد و با هم شب و روز دعوا داشتیم.

از شــب قبــل هم دعوا و درگیریمان شــدت گرفته بود. تا صبح دعوا کردیم تا اینکه شوهرم خوابش برد. مــن به خودش گفته بودم که او را در خواب با اســید خواهم سوزاند ولی به حرفم توجهــی نکرد.شــب حادثه به انبــاری رفتم و از آنجا ظرفی پالســتیکی را پر از اسید کردم. وقتی بــاال آمدم هنوز خواب بود بیدارش کردم. وقتی از جــا پریــد یکدفعه اســید را رویــش ریختم. با دیدن شــوهرم در آن وضعیت ناگهان پشیمان شــدم او را بغــل و معــذرت خواهــی کــردم. بعــد هم بــا پلیــس و اورژانــس تمــاس گرفتم ولی افســوس کــه شــوهرم در بیمارســتا­ن فوت کرد.» در جلســه محاکمه، مادر شــوهر خواهان قصاص عروس جنایتکار شد.

ایــن زن کــه یــک پســر خردســال دارد در جلســه دادگاه بــار دیگــر ماجرای اسیدپاشــی را شــرح داد و پس از اعتراف و ابراز ندامت، گفت چون شوهرش از او خواسته بود تن فروشی کند تصمیم گرفته او را بکشد.اوگفت: «مرا بهخاطر پســرم ببخشــید.» امــا مادرشــوهر همچنــان خواســتار قصــاص قاتل پســرش بــود. بنابراین قضــات ختــم جلســه را اعــالم کردند. بــا توجه بــه اینکه آزمایشهای روانی نشــان از ســالمت کامل این زن داشــت قضات دادگاه حکم وی را بزودی صادر خواهند کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran