Iran Newspaper

قدوس: به آرزوی بازی مقابل رونالدو رسیدم

-

ســایت »aftonblade­t« سوئد، بعد از دیدار ایران و پرتغال به ســراغ سامان قدوس، هافبک تیــم ملی رفته که در ایــن دیدار بــه عنوان یــار تعویضی به زمین آمد.

وی پــس از ایــن بــازی گفتــه: «در شــرایط کنونــی اصــالً ذوقــی نداریم و من ناراحت هســتم چون ما واقعاً در ایــن گــروه ســخت نزدیک بــه صعود بودیــم، مــا در ایــن بازیهــا تمــام تالشمــان را کردیــم امــا این بــار این تالشهــا کافی نبود. مــا از عملکردی که داشــتیم، راضی بودیــم و به نظرم بســیاری از مــردم یا هــواداران منتظر بودنــد تا ما موفق شــویم امــا ما تمام تــالش خودمــان را کردیــم ولــی ایــن اتفاق رخ نداد.»

وی دربــاره اینکــه تنهــا ۹۲ دقیقــه فرصت بازی در جام جهانی پیدا کرده هم صحبــت کرد: «از ایــن دقایقی که بــه من فرصت داده شــد تا بازی کنم، خوشــحالم. در این دقایــق کوتاه تمام تالش خودم را کــردم. مقابل مراکش عملکردم موفقیتآمیز بود و در بازی پرتغال نیز باعث شــدم گل تســاوی را مهیا کنیم. این طبیعی اســت که شما میخواهیــد زمــان بیشــتری را بــازی کنیــد و مــن از این موضوع خوشــحال نیستم اما به تالشــی که کردم، افتخار میکنم.»

هافبــک تیــم ملــی ایــران دربــاره رونالــدو هــم گفــت: «اینکــه مقابل او بــازی کــردم، آرزوی مــن بــود و ایــن محقــق شــد. او بازیکنــی اســت کــه از کودکــی برای مــن به منزلــه ُبت بود و این باعث افتخارم اســت که مقابل او بازی کردم و این ســفر کوتاه برای من تجربه خوبی بود تا بتوانم ستارههایی را کــه میلیونها یورو از این راه کســب میکنند و تقریباً هر روز در فینال لیگ قهرمانــان اروپا حضور دارنــد، ببینم. بــدون شــک رونالــدو چــون از زمــان کودکــی برای مــن یک اســطوره بود و بعــد از رونالــدو تمام بازیکنــان اســپانیا از اینیســتا، ایســکو و ســیلوا ...و در حالــت کلــی رو در رو شــدن از نزدیــک بــا آنها یــک امر شگفتانگیز برایم بود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran