Iran Newspaper

زرینچه: مربیان داخلی با تمام وجودشان زحمت میکشند

-

اما جواد زرینچه، دیگر کاپیتان سابق استقالل و تیم ملی هم در گفتوگویی که با خبرنگار «ایران» داشت، درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی 8۱۰۲ روســیه اینچنیــن صحبت کــرد: «بازیهای تیم ملی از چنــد جهت آماری، احساســی و نتایج، قابل بررســی اســت. پیــش از این انتظــار میرفت که ما مقابل اســپانیا و پرتغال با دو ســه گل بازنده باشــیم اما سیستم دفاعی که کیروش سالهاســت در تیم ملی اجرا میکند، در جام جهانی هم بخوبی جــواب داد و مــا بــا اینکه در این ســه بازی خیلی کم صاحــب توپ بودیم و کــم موقعیت روی دروازه حریفان ایجاد میکردیم اما در فاز دفاعی موفق بودیــم و منتظــر ایــن بودیم کــه روی خالقیت بازیکنــان و در ضد حمله به گل برسیم.»

وی ادامه داد: «این سیستم ویدئو چک هم ابهت فوتبال را به نظر من از بین برده اســت ولی با وجود این بچهها با تمام وجودشــان به میدان رفتند. تیم ملی از جام جهانی 87۹۱ تاکنون در این مسابقات به میدان رفته و باعث افتخار مردم ایران بوده اســت و بچههای 8۱۰۲ هم الحق با تمام وجودشان تــالش کردنــد. امید ابراهیمــی، مرتضی پورعلــی گنجی، علیرضــا بیرانوند، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش و محید حسینی همه عالی بودند.»

وی دربــاره مصاحبــه تند کیروش علیه برانکو و امیــر قلعهنویی و زالتکو کرانچار که آنها را متهم کرده در کار تیم ملی اخالل ایجاد میکنند هم گفت: «به نظرم این حرفها قابل قبول نیست. کرانچار که سرمربی تیم امید است و بقیه هم که تیمهای خودشــان را دارنــد. انتظارات از تیم ملی با این نتایج باال رفته. ما تیم اول آســیا هســتیم اما سالهاست که قهرمان آسیا نشدهایم و چیــزی به جز قهرمانی از تیم ملی در جام ملتها انتظار نمیرود. مربیان داخلی با تمام وجودشان زحمت میکشند که بازیکنانی آماده را تحویل تیم ملی دهند. چرا که آثار موفقیت تیم ملی در باشــگاهها هم خودش را نشــان خواهد داد و برای همین از این صحبتها باید پرهیز کرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran