Iran Newspaper

پنجعلی: ریاست فدراسیون را به کیروش سپردهاند!

-

ســید محمد پنجعلی، کاپیتان ســابق تیم ملی و پرسپولیس در گفتوگویی که با خبرنگار «ایران» داشــت، درباره شــرایط تیم ملی گفت: «کار تیم ملی عالی بود اما فوتبال حرفهای ســخت اســت. من از اینکه در این گروه سخت افتاده بودیم، خوشحال بودم چرا که میدانستم تیم ملی دیده میشود. اگر مثل عربستان میرفتیم و 5 گل میخوردیم، خوب بود؟ بچهها هم همه با تعصب ظاهر شدند و مقابل قهرمان اروپا مساوی کردند. ما مستحق صعود بودیم اما باید به این نکته توجه داشت که خیلی از تیمها هم نتوانستند باال بروند اما بچههای ما تواناییهای خود را نشــان دادند و مردم هم از کار آنها رضایــت داشــتند.» وی از مصاحبه کیروش علیه برانکــو هم ابراز ناراحتی کــرد: «به نظر من آقای کیروش حرفهای عمل نکرد. االن حال همه خوب بــود و از نتایج تیم ملی خوشــحال بودند اما ایــن صحبتهایی که او مطرح کرد، اصالً زیبنده نبود و در واقع او عملکرد خودش را زیر سؤال برد!»

وی ادامه داد: «ما در حال حاضر باید به تیم ملی روحیه و انگیزه بدهیم تا با امید برای مسابقات بعدی و جام ملتهای آسیا آماده شود. همه بچههای تیــم ملــی خوب کار کردنــد. از لژیونرها تا بازیکنان داخلــی و بچههایی که در استقالل و پرسپولیس بازی میکنند. علیرضا بیرانوند پنالتی کریس رونالدو را گرفت. وحید امیری به جرارد پیکه الیی زد. امید ابراهیمی و وحید امیری آن دوندگی باال را داشتند و نفرات دیگر مانند احسان حاج صفی و کریم انصاری فــرد هم خــوب بودند. مردم خیلی خوشــحال بودند و با نتایــج تیم ملی به کوچــه و خیابانهــا ریختنــد و نباید این طور حاشیهســاز­ی میشــد. به نظرم کیروش نباید این خطکشیها را درباره مربیان و بازیکنان داشته باشد.»

پنجعلی یاد آور شــد: «به نظرم این صحبتها درخصوص آقای برانکو درســت نبود و ســرمربی تیم ملی کارشناســی صحبت نکــرد. البته مقداری تقصیــر فدراســیون هم هســت کــه باید تصمیــم گیرنده باشــد اما ریاســت فدراسیون را به کیروش سپردهاند!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran