Iran Newspaper

پرهیزازسفر­هایغیرضرور­ی

-

کاری مدیران بیشتر شود و میخواهم در وزارت تعاون کشیک شب راهاندازی کنم و باید تالش و صرفهجویی در هزینه را ابتدا از خودمان شروع کنیم.

او میگوید: باید در اســتراتژی و رویه کاری تغییرات ایجاد کنیم زیرا شــرایط امروز با گذشــته بسیار متفاوت اســت و این درخواســت مجمــوع دولت از مــردم و در درجــه اول از کارکنــان دولت در تمام اســتانها اســت. وی با اشاره به ضرورت تالش مضاعف برای حفاظت از زندگــی مــردم میافزایــد: باید هزینههــا کاهش یابد و خدماترســا­نی بــه مردم چنــد برابر شــود همچنین وزارت تعــاون بایــد در خــط مقدم حفاظــت از زندگی مــردم، افزایــش تــابآوری اقتصــادی، تثبیت شــغل، کاهــش هزینههــا قــرار گیــرد. ربیعــی در ادامــه تأکیــد میکند: هیچ مدیر عاملی نباید با بلیت بیزینس ســفر کند، نمایشــگاه­های خارجــی و همایشهای غیر مفید بایــد حذف شــود.او بــا تأکید بر اینکــه نباید اجــازه داد رانت خوارها و ســوء استفادهکنن­دگان در این ایام منافع خود را تأمین کنند می گوید کلیه شرکتها و دستگاهها را بایــد موظــف کــرد در تطبیــق بــا دســتورات ریاســت جمهوری اقدامات الزم را انجام دهند.

«دکتر مسعود سلطانی فر»، وزیر ورزش و جوانان نیز در پی سخنان رئیس جمهوری مبنی بر صرفهجویی مدیران دولتی، میگوید: صرفهجویی در تمامی هزینهها، بویژه پرهیز از هرگونه ســفرهای غیــر ضــروری در ورزش، گســترش برنامههای اشــتغالزا­یی، جــذب متخصصان و حمایت از برنامههای کار آفرینی و مشــارکت گســترده بخــش خصوصی از جمله فعالیتها و برنامههای ورزش و جوانان کشور در همراهی با برنامههای اقتصادی دولت خواهد بود.

وی میافزاید با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور و تالش دشمنان برای تفرقه افکنی و افزایــش تنگناهای اقتصادی و معیشــتی، اجازه نمیدهیم تا دسیســهها و مقاصد شــوم دشــمنان ایران عزیز بر زندگی مردم و برنامههای پیشرفت کشور تأثیر منفی بگذارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran