Iran Newspaper

توطئه دو برادرزن برای گوشمالی داماد

-

گــروه حــوادث/ مــرد میانســال از برادرزنهای­ش به خاطــر آدمربایــی و انتقال اجباری او به مرکز ترک اعتیاد شکایت کرد.

بهگزارش خبرنگار جنایی «ایران»، مرد میانسال که یک شبانه روز در کمپ ترک اعتیاد زندانی شــده بود زمانی که ثابت شــد معتاد نیســت به دادســرای جنایــی تهــران رفــت و از دو برادرزنــش شــکایت کــرد. او گفــت: چنــد روز قبل میهمان داشــتم بعــد از رفتن میهمانهایـ­ـم دو برادرزنم به همــراه چند مرد جــوان کــه بعداً متوجه شــدم از کارکنان کمپ ترک اعتیاد هســتند بهخانه من آمدند و بهزور دســت و پای مرا با چســب بســتند و به کمپ ترک اعتیاد بردند. یــک شــبانه روز در آنجــا حبس بودم، هــر چه به آنهــا گفتم که معتاد نیســتم توجهــی بــه حرفهایم نکردنــد. درنهایت پــس از انجام آزمایــش و تأیید این موضــوع کــه معتاد نیســتم آنها مرا رهــا کردند. تصــور میکنم آنها بــا این کار میخواستند برگههای سفید امضا از من بگیرند و پولها و سکههایم را سرقت کنند.

با شــکایت مرد میانســال، به دســتور بازپرس شــعبه هشتم دادســرای امور جنایــی تهــران دو برادرزن بازداشــت شــدند. یکــی از آنهــا در تحقیقات گفت: حجت- شــاکی- 24 ســال اســت که دامادمان اســت. او مدام خواهرم را اذیت میکــرد و حتــی بعد از مدتــی هم ازدواج مجــدد کرد. روز حادثــه بعد از رفتن میهمانها با حجت دعوایمان شد. در این میان او دستش میلرزید و میگفت برایم قرص بیاورید. همین مســأله شــک مــا را برانگیخت که او معتاد شــده و برای همین با مرکز ترک اعتیاد تماس گرفتیم. قصد ما آدمربایی نبود و فقط بهخاطر کمک به خواهرم این کار را انجام دادیم.

باتوجه به شــواهد موجود در پرونده بازپرس رضوانی دســتور بازداشــت دو برادر را صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran