Iran Newspaper

دو کشته در آتش سوزی مهیب پتروشیمی آبادان

-

حریق بامدادی در واحد 600 پتروشیمی آبادان دست کم دو نفر را به کام مرگ برد و 17 نفر نیز مصدوم شدند.این آتش سوزی در ساعت 24 چهارشنبه 7 تیر در واحــد 600 آغاز و در عملیات نفســگیر آتش نشــانان پس از 4 ســاعت مهار شــد.رضا رفیعی، مســئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خوزستان گفت: در این حادثه یک نفر به علت سوختگی 100 درصدی در محل کشته شد.

8نفــر از مصدومــان در محــل درمــان شــدند و 6 نفــر از مصدومــان بــرای درمان به بیمارســتا­ن امام خمینی(ره) آبادان، ســه نفر به بیمارستان آیتاهلل طالقانــی اهواز و یک نفر به بیمارســتا­ن شــهید بهشــتی آبادان منتقل شــدند. علیرضا آموزنده، رئیس دانشــکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت:هشت نفر از 10 مجروح حادثه از بیمارســتا­ن مرخص شــدهاند، اما دو نفر از این مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستانه­ای اهواز اعزام شدند. یکی از این مصدومان به دلیل شــدت ســوختگی از بیمارســتا­ن نفت آبادان به بیمارســتا­ن ســوانح و ســوختگی آیتاهلل طالقانی اهواز منتقل شــد که به دلیل شدت جراحات جان باخت. یک مصدوم دیگر نیز به دلیل آســیب وارد شــده به چشــم برای ادامه درمان به اهواز منتقل شده است. ■ علت حادثه بزودی اعالم میشود

محســن کعب عمیر، رئیس روابط عمومی پتروشــیمی آبــادان گفت: علت و میزان خســارت آتشســوزی در پتروشــیمی آبادان در حال بررســی اســت و تا چنــد روز آینده اعام میشــود. به دلیل حجــم باالی آتش ســوزی در واحد 600 پتروشــیمی آبادان در حال حاضر نمیتوان در خصوص علت و میزان خسارات وارد شــده اظهارنظــر کرد. کارشناســا­ن بــا حضور در محل در حال بررســی علت حادثه هستند. متأسفانه در این آتش سوزی یکی از کارکنان در محل کشته شد و نفر دیگر نیز که حال وخیمی داشت در بیمارستان جان باخت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran