Iran Newspaper

چاقوهاییکه­قاتلرامعرف­یمیکند

-

گروه حوادث/بازپرس جنایی تهران با درخواســت بررســی چاقوهایــی کــه از دو متهــم به قتل شــرور معــروف تهــران در زندان به دســت آمــده از اداره تشــخیص هویــت و پزشــکی قانونــی خواســت تــا مشــخص کنند قتل با کــدام چاقو رخ داده اســت. به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ظهر دوشــنبه 11 تیر وحید یکی از اشــرار معروف تهران در زندان رجایی شــهر به دســت ســه زندانــی دیگر بــه قتل رســید. بالفاصله متهمان دســتگیر و برای تحقیق به اداره آگاهی منتقل شدند.

بازپــرس مــرادی از شــعبه دوم دادســرای امور جنایی تهران همچنین دســتور بررسی اثر انگشت و آثار خون روی چاقوهای کشــف شــده از متهمان را صــادر کــرد. بعــد از تکمیــل تحقیقات از ســوی متخصصــان تشــخیص هویت به دســتور بازپرس جنایــی چاقوهــا در اختیــار متخصصــان پزشــکی قانونــی قــرار خواهد گرفت تا معلوم شــود با کدام چاقو ضربه زده شده است.

همچنیــن بازپــرس شــعبه دوم دادســرای امــور جنایــی تهــران برای بررســی موضــوع و انجام تحقیقات، دســتور دریافت فیلــم درگیری متهمان بــا مقتول از ســازمان زندانها را صادر کرد تا توســط کارآگاهــا­ن جنایــی مــورد بازبینی قرار گیــرد و عامل اصلی مرگ شرور سابقه دار پایتخت شناسایی شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran